官商勾結


官商勾結呢個term我相信大家都唔陌生,主要講的係話做官的可能會輸送利益比D從商的人,如今日香港的地產商,然后他日落台后就又有番好處比做官之類的等等。


當然,要數呢D輸送利益啊地產之類,一定又走唔甩地產霸權,咁多年政府做乜都會比人話益D地產商,包括數碼講,勾地表,農地補地價之類,再加上一手樓又越賣越貴,商場租金又越升越高,民生受到嚴重影響,小市民生活空間單一,小商戶生存空間縮減等等。


所以,係英爺上位之后,擺出一副我不與地產商同流合污的姿態,先出三招搞9你D地產商,然后再打爆埋個勾地表,勢要以兵臨城下的勢以隊冧地產商利益來建立自已的威信。


可惜的係,一竹桿又唔小心摳埋落去小業主度,更影響到附帶的行業如AA,裝修,銀行,律師樓等等,搞到民怨四起之后,英爺就閃閃縮縮咁躲起后面,然后推條波仔同良仔出黎做擋箭牌。


不過,今時今日地產商亦唔會坐以待斃,一招回贈,加上貼二手價又繼續出貨,難聽D講只係賺少D,不過一样百億百億咁成交。相反,二手市場的小業主就慘不忍睹,你試下攞住層一二千萬的樓要放,係無任何咩回贈下(二手小業主又點會搞呢D野),十個有八個都坐住D貨走唔甩,呢件事正正反應你政府有張良計,地產商就有過牆梯,燒死的又係小業主,政府呢D on9野都係無極限。


其實政府出招,懶9係公平咁話照顧上車人仕,係唔夠新屋應付新的需求下,實際上即係要打小業主呢D所謂的既得利益者的算盤。不過,其實我亦會諗,呢家你老母公屋輪侯冊有22.8萬人,我當抽走D大學生的水份人數,就當有10萬人係堅的需求,又唔見你政府出黎打9D公屋富戶踼佢地出黎比番間屋有需要的人?唔做的原因好簡單,政府欺善怕惡,有私樓的人賣樓唔會上街,但公屋戶話比人踼出黎肯定又比萍果報導話涼薄,所以政府真係理7佢,佑9佢算。


所以我認為政府怕官商勾結果D野其實都多9魚,永遠呢家硬食的就係中間果班,你勾的又係中間死,你唔勾的又係中間食。夠薑的你就全部人都公平對待,公屋富戶都照趙,如果唔係我都幾可肯定英爺2017年后一定會變過街老鼠。



留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力