男女睇樓買樓大不同


買樓其實係一件幾特別的事,好多時候有時觀察一下其他人同場睇樓的實況,你會發現男人女人買樓,並遍黎講都好唔同。


可能你會話隊長你又唔係AA又點會又太深的了解,不過隊長我睇樓撞其他客,賣樓有人黎睇樓,以至放租樓有租客黎,見D客的經驗亦十分豐富,故此我亦大概有個感覺關於男女睇樓買樓的大不同。


首先,好多時唔知點解係職場上工作上好似應該強勢D的男人,平時做任何野都會壓得住個女友,不過往往係睇樓買樓時,唔知點解個男人會突然間好似變左個女人咁,入到間屋呢度望果度望,況死唔知好似嫌睇得少咁,情形都幾似一個女人shopping買衫時,將一件衫你掃過去就明明睇清楚晒的時候,佢仍然會照住鏡咁睇一百幾廿次,講真我成日都覺得呢個動作好煩,睇唔係唔比你睇,不過一件衫就其實唔會變得去邊,度下岩身岩心水就買la。當然,買樓唔係買衫,不過以我的認知,呢D男人通屋捐亦唔係專家,咩漏水咩化妝果D講就好似識,實際上就其實唔知自己睇到乜,不過叫好似叫做克盡己任咁叫做scan過下間屋,可能廢事將來比老婆丙。


但相反女人入屋睇樓就突然變左個男人咁,通常入到間屋行一圈睇過下個環境,之后個腦就會係比個所謂的裝修去形響,簡單D講係唔理價錢的前題下,佢地會有一種直覺,岩就岩,唔岩就唔岩,而呢種感覺又正正好似男人買衫一样,入到間鋪頭睇一圈,岩的試完就比錢,無話晒時間咁,而如果睇唔岩但同行的朋友睇岩的話,佢地就會on99咁係度玩下手機或者雲遊,話知你個朋友睇乜都好,心裡面都已經有左一個感覺,就係唔岩就唔會買,話知你幾平,恰巧呢样野又好鬼死似D女人買樓咁,入到黎好多時呆呆地咁唔係好參與,我買樓賣樓時都見唔少。


不過,我又發現左買樓同租樓的話,男人女人之間又有一個好大的分別。先講租樓的話,唔知點解多多少少男人的客都係爽快D,佢地又會做番男人應有果種爽,係岩就岩,唔岩就唔岩。相反,D女人(通常都起碼二人同行)就好中意密密針密密針,而且好多時男人會即時現場confirm話岩定唔岩,然后就同我傾價錢,相反女人就十個有十一個都係話要諗下,我遇過好一大堆的女仔客之后call back不停話有興趣,但無奈佢地好似總係拿唔定主意咁,可能要同同行的朋友落樓針完,食個tea先再決定,哪怕其實佢地個心一早已經睇岩,都好似大家要一齊對住對方講一次"我好中意啊,超正啊"咁先得。


但係,買樓的時候又好鬼搞笑,當買樓的時候,唔知係咪其實都同個男人咁大個仔要決定一件幾百萬的人生大事咁,往往呢都好鬼猶豫不決。不過呢一點都可以明白,始終可能又無乜買樓經驗,又怕自己買貴,心裡面完全無底的時候,今日做錯決定又怕第時比朋友笑,比老婆怨,故此真係埋門果腳,唔知點解仲係衝破唔到,而最常見的就係果日個deal實傾唔成,然后唔知隔幾耐又會叫阿媽黎睇下幫下眼咁,一定要搵個女人幫佢守下尾門咁。相反,通常咁的情況唔知點解女人有時候又變得好鬼爽快,當然唔岩就一定係唔岩,一聲走左去亦好常見,不過大部份情況都可以睇到,好多時唔知點解一pair人,睇岩推波助瀾果個總係個老婆/老母,衰D講句唔知係咪可能衰左唔駛孭飛,定係旁觀者清,通常個女人都好清醒好知自己底線係點,而我賣到果幾間屋,全部都係女人話事。


買樓講到同母性呢件事有關係,好似又有點奇怪,不過以上係巧合,定係男人係面對重大決定時都會尋求女性的果種保護感,某程度上又好似体現左出黎,不過點都好,其實睇樓買樓無話點样一定先岩,最重要就係知道遊戲點玩,然后跟住個玩法一層變兩層,兩層變三層,話知你男又好女又好,只要賺錢就最好。

留言

  1. I think to switch/share the responsibility, is the answer of why man need the "final nod" from women =P

    回覆刪除
  2. "始終可能又無乜買樓經驗,又怕自己買貴,心裡面完全無底的時候" <--- 當呢d小羊比賣家睇穿係二仔底的話, 個價錢就一定係貴, 唔駛問阿貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔一定,因為亦有可能係no deal.
      不過事實我賣親都係market頂 :)

      刪除
  3. 我係女的,下午睇完個單位,夜晚已決定買,簽臨約俾細訂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 爽快....不過男人都有的....其中我就係表表者哈哈....10分鐘決定買樓.

      刪除
    2. 我一來驚俾人截糊,二來當時怕政府就快出招。當時為10年11月15日,政府出SSD前,出招後有人叫我撻訂,好彩我冇,繼續搞做按揭,當時真係抹一額汗。我都唔知点解當時甘决斷!

      刪除
    3. d男人驚比女人之後長氣、怨足一世、男人對於小缺點忍受性高,唔似女人、記著講足十年,所以最後自己ok,比佢地過過目,佢有份甘以後避免日日烏蠅煩!

      刪除
    4. 雖然我係女人,買樓自己出哂錢。一睇啱就卜搥,唔使問過老公。如果5係边會享有H+0.7plan兼樓價升值!

      刪除
  4. 簽臨約前循例都要問吓老公嘅!最後都係自己決定。因為量寛,夠俾首期又供得起就去,唔係D錢都唔知点揾出路。而家一個自住、一個收租,希望勤力D儲錢,快D財務自由!有兩個收租最好,不過唔夠gutsy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一個就OK , 有兩個就更好.... 之后可以放慢速度.

      刪除
  5. 歡迎隊長搬到blogspot, 看來財務自由只有3個方案: 定期收息, 買樓收租和買有賺錢有分紅公司股票

    回覆刪除
  6. 係,男人係面對重大決定時都會尋求女性的果種保護感及支持,其實屋企買件大型小小嘅傢俱同电器,d男人都可以諗好9耐

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力