男朋友有車無樓嫁不過(3) 完


呢幾日我篇文已經比人轉發到香討/高登/環球膠報,亦睇到唔少留言,而大部份的野我都係我第二篇文解釋過,所以呢一篇完結篇係反過黎講下咩人嫁得過。


首先,成個主題我想講的係好多香港的男仔都唔係好明點样跳出rat race。如果有睇過窮爸富爸的人,應該都知道rat race就係每日你都要係個老鼠車輪度跑,你跑得越快咩,個輪亦轉得越快。亦即係呢D所謂玩車的C/D類人(ABCD類自已刨番上一篇文),好多時候只係會將自己放係個rat race入面,而且由於玩車的成本高,要跳出呢個rat race的機會難過登天,將來的生活亦相對無咁好受到保障。


(如果你仲係唔明,就會同呢隻老鼠一L样 https://www.facebook.com/photo.php?v=608514929214251) 


當然我明白呢個網絡世界有好多鍵盤戰士,加上玩車的CD類大小孩永遠唔覺得自己有任何問題,不過現實上你要明白財務自由同埋一世貧窮可能只係一個思維同習慣的問題。我再重申一點,任何消費,包括買車玩車玩錶玩女乜春都好,本身我認同絕對無問題,但問題係你有無量力而為去玩?


由我第一篇文開始講果個男仔,如果你唔假設佢有任何奇遇如中六合彩,或者諗到條Q搞個facebook/google之類的野上市,又或者本身老豆老母有錢到傻的嗎,係一般的情況下如果搵15000-18000,但駛又駛13000左右,呢個咁样玩車的比例,唔好同我講佢財政係健康。當然,我知道鍵盤戰士一見到13000蚊呢個數馬上又發功,不過你要記住我係講呢個男主角,唔係講緊你,而我相信就算呢個男主角本身都未必計得清自已條數,畢竟我當呢個月一日都唔楂,又可以慳幾缸油,但下個月勁缸燒四五缸油,仲要勁行隧道勁泊車,我可以話就算男主角本身都唔會有個實際數字比到你,呢D野唔好好似小朋友咁死拗,大數差唔多就算,你話佢慳多兩三千都唔會係健康叻仔。


好啦,講左咁耐廢話,其實我真係覺得好多人的財商真係低得可怕。大家只係論中唔中意,負唔負擔到架車,但問題係我見唔到有任何一個人可以醒目地答到我地呢D財務自由的人係點样生活,或者我可以講大部份識玩的人都廢L事暰氣教精人,不過我寫左個blog咁耐不嬲都無話將D野收埋收埋,所以不防一講再講。


係我地財務自由的人仕入面,我地諗野係好簡單。駛錢永遠唔係一個問題,串D講句我地駛錢fing錢一定豪豬過普通人,因為我地的思維係張單究竟邊個埋。可能對好多人黎講都唔係好明,因為你地玩車楂車食飯溝女的錢,對於"一般人"黎講大部份都係來自於你份工作。難聽D講句,手停口停,無左份工好多人捱唔到幾個月(係一般人,你屋企有錢到傻的嗎咁又係另一件事)。所以,你張單係你自己埋,但我張單,係要人幫我埋,呢個就係勝負的分野。


問題馬上又會黎到,我點样搵人埋單?再"沉"都要講,我地大部份人都係買樓收租由租客比錢的。當然,你又會馬上話,屌呢家D樓價咁貴,點L样買啊?而未睇過我個blog的人,更加會話,你肯L定係屋企大L把啦?如果你堅持固執地諗無可能,我無計。不過,一個小學生都明的道理,你唔肯去試,唔肯去做,唔肯去捱,有錢就fing左去,你的首期永遠唔會有,踏出唔到第一步,你更莫講話有第二步,咁你的人生就會落后於人。


當然,唔識唔明我講咩的,絕對唔會死,亦唔會無飯開。不過,有D人可以亳無壓力咁三十零歲中意玩乜食乜做乜搞乜都好無壓力,就算人生計劃之后又有BB又面對突如其來的洗費都可以應付有餘,但有D人就發現自己做幾十年都係得個捱,你要揀做邊样絕對係個人選擇。不過回應番我個文章主題,如果唔計真愛同特殊情況的話,我見到女仔識到CD類的男仔,我都會堅持講句,嫁唔過。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力