Magical Saturday

撻訂呢個名詞,對我黎講好陌生,無諗過竟然會發生係我身上,而且仲要係非一般的撻訂。


大家可能會話,喂隊長你竟然撻人訂?你是咪看淡樓市啊? 錯了,我沒有看淡樓市,當然我個投資角度不嬲都係話現階段要de-leverage同埋投資細價樓為主,之但係咁呢次又發生咩事呢?


話說其實我最后一層細價樓終於完成四個月的漫長裝修,好多人包括AA都認為我痴L左線亦唔識計數,因為我花左大約30萬去做呢件事,但最后竟然只係出租。不過內心的掙扎係有的,主要係一來我地呢D有要求的人,實在無法接收收樓回來時間屋有陣up嗅味,而且收樓回來五月左右係租務淡季,果時放左一個多星期想用11000租出都難,但本身亦因為上手租客比緊9500蚊租而我認為太低先收番,不過其實係收樓果一下我堅後悔,咁的樓睇怕都好難租出,或者要大執先得,到最后真係決定大執,都算係唔睇樓買樓的一個教訓。


另一方面,我想去大執的原因亦係一圓自己對設計的夢,雖然大家都知我係一個投資人,但係我內心的深深處都有一股強烈的設計概念成日想爆發,今次亦借助呢個機會一展所長,希望可以令我間屋的價值提升,畢竟到最后我或許要賣走佢,個裝修都會賺得番ge。


如是者一間令我好滿意的屋,入到去我有一種衝動都想搬入去住,不過到最后都放晒盤比果區的agent,亦得到唔少的讚許下,終於上星期中的時候收到一個電話,話有客人有意以13500租,租客兩夫婦都係大公司任職,如是者我聽都公司名都ok情況下就先收了訂。其實內心亦覺得唔錯,因為13500其實已經相當於該屋苑的一個新高的租金,但計一計數其實都唔係太過合理,因為如果普通裝可能都租到12000,咁我30萬裝先收多1500蚊,其實唔太化算,不過話說回頭如果唔裝修可能9500-10000左右租出去,租客肯租平果D又可能質素差D,點都好都應該叫多左3500蚊,一年收多42000,一個contract兩年收多84000,賺唔番晒都叫做ok la。


於是同租客約定星期六見面並簽正約,其間亦有幾個agent打黎,我亦直接了當說經已租出,一心只等待星期六收埋尾數算數。


到星期六早上起身,發現我部Agent專用手機有數個未接來電,並有短訊說有租客願意出更高價錢,基於好奇心的驅使下,我回覆呢個agent的call,並打算只係鳩up一下。Agent亦先問下我是否真係租出,在什麼狀態,我說今日會旻D簽約,不過你個客比高幾多都無用啦,始終我要賠訂賠佣,無乜可能會咁样放棄而租比個你個客。Agent係呢一刻都明白呢D野,但佢就繼續講佢個租客點样點样好,但我就中斷佢的介紹,而直接了當的說,呢家講乜鳩都無用,我話除非個客肯幫我賺兩個月訂,再賠埋佣金先講啦,不過如果賠晒都好,我先收多你500蚊一個月,咁又無意思,搞咁多野真係攞黎搞,所以我求其up個數我話如果佢肯咁賠法,再比我而家的租金多10%左右,咁我就諗啦。


由於我亦要於當日簽約,所以我同佢講話要一個小時內回覆,其實我內心諗住邊有人會咁癲仔呢,而且係我的角度其實我又唔係租唔出,我已經無乜所謂,不過如果有人竟然中意到咁,一來真係引證我係一個好好的designer,二來亦有番一個合理的誘因比我去轉租ge。大約半小時后,Agent竟然打來同我講租客OK,我聽到都不禁內心跳出一句唔L係玩野吓嘩,但Agent話個租客已經攞緊錢,比現金,叫我呢家去收錢簽約,我心諗,屌如果比到咁,咁我無計啦,局撻。


見到個租客,我第一句同佢講,我話我真係替你覺得赤,始終咁幫我賠佣果度去左四皮野ga ma,咁佢同個agent的計數係覺得,我個單位咁靚裝修,又有晒基本的櫃,其實要置的傢私唔多,咪就賠佣果D錢用左黎買傢私囉。呢件事其實都幫番我,始終我都駛撚左成30個落去,佢肯咁計都係好的。


同租客的對話就唔多講了,不過從計數上,租金回報又再度提升上去,而且是次租金亦成為破頂后的再破頂。當我去番第一個租客的Agent撻訂時,佢話都真係不可思議,始終真係撻租呢家科,如果賣樓就有,搶租就真係十幾年第一次聽。


而對我黎講,開心的當然除左有個好租客比個好租金我之外,更令我興奮的係原來我的設計真係有料到,有人竟然好似爭女咁真係比錢出黎爭我的design,感覺堅良好,而呢一個經驗,亦只能用magical來形容。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力