一歲多了

突然睇番,原來唔經唔覺我都寫左一年,呢一年黎我大約寫左120+多篇文,真係無諗過一個小小鬥氣的原因,到今日竟然可以仲堅持到,無變成一個三分鐘熱度的項目,當中真係多謝咁多位的支持。


由開始的時候差唔多一日一篇,到呢家幾日先一篇,我發現原來寫作的生涯真係幾神奇,係你最唔覺意的時候,你可能會充滿靈感,但到你對住部電腦果時,有時又會一篇空白,好彩我唔係一個受薪的作家,如果唔係一定會比編輯屌撚死都似。


寫呢個Blog其實當中都有一D堅持的原則,例如我見到好多Blog個文章都好L短好L空泛,又或者好似湯文亮咁有時一日要嘔兩篇文,我真係明白當中的痛苦,有時會迫於無奈咁重覆一D內容,好多時變左同一個topic只係用唔同的比喻再寫過,無論係點我個人就好唔想讀我文章的人睇完覺得又係果三篤屁,所以盡量真係有野先寫,以令我個blog的quality可以保持。


點都好,寫作亦令我人生多左一D同$無關連的滿足感同意義,既然已經開左個頭我都會繼續努力落去,而且好大機會今年會真真正正咁用作者的身份去同大家見面。所以大家不坊繼續廣傳開去,讓更多的朋友可以分享到我的文章啦。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力