元朗大混戰

元朗新盤溱柏又成千個單位推出,加上尚悅近千個貨尾,以及寓88,新盤又係元朗再度火拼。


上車蟹一文中我已經點名講過話尚悅同寓88係蟹貨,再加上在短期看淡元朗一文中,我亦已經講過我的睇法,所以溱柏其實只係引證我的元朗看淡的願景。


由於成個戰場由新盤溱柏帶起,我地就先講講呢個盤,發展商係新世界,地點就係近新地的原築,最近的成交係實用8000蚊一呎水平。而溱柏實用呎價為9416元,就當你減埋咩優惠果D係8600水平,睇起上黎都算叫做貼市價開售,而且開則上亦提供極細迷你盤272呎單位,以最平連減手續費大約250萬有交易,當平均300萬樓下可以買到新樓黎計,呢個sales的綽頭我深信一定吸引到好多上車客的注目。


由於細細粒容易食,agent一定係呢D時間全力谷,因為市場累積左大量購買力,要做呢D細單位亦唔難,所以尚悅呢家一定會比佢捱打一輪,而寓88當然就更加難搞,因為貨尾唔多由大lump-sum小小,我係agent都全力谷淎柏做旺個氣氛先。因此,像我在我短期看淡元朗篇文講,元朗的二手我幾可肯定會變成極冰封的狀態,無計,sell唔到溱柏咪sell尚悅,sell唔到就再sell 寓88,七除八扣下落番二手的購買力應該唔多,要走貨的業主真係要等等。


不過,對於我係元朗的認識,我幾可肯定有好多人根本完全唔明自己會買D乜,因為如果你開google map 去search,你睇張地圖都大約知道個距離,你認為唔知幾多分鐘可以番番入去元朗市中心,交通唔係好就腳但都可以應付的話,咁你就比人呃鳩左。打個比喻,如果尚悅的地點係行到痴L左線的話,咁溱柏呢個盤可以用交通浩劫黎形容。


可能你會話我太誇張,但首先公庵路係咩一回事大家要明白。公庵路係圍住大坑渠一東一西的路,東面入番市中心,西面就一路向山行入圍村,呢段路會越行越窄,有時夜晚仲有好多私家車停係路邊,楂架車出入果度都寸步難行,加上果度真係荒蕪之地,得一個綠van線出入圍村,你係中間想上車一般都好L難,但的士基本上好地地唔會入去接客,你如果住果度真係可以用與世隔絕黎形容,無車的話我諗你真係頭痕。


一個好難去的地方,附近配套又唔掂,睇下浪翠園你就知你起到幾豪都無用,價錢長期落后就肯定,而原築已經有板比你睇,呢家溱栢仲入過佢,我真係幾擔心。不過,我的理論不嬲都係價錢可以反映一切,唔通佢一蚊一間屋我都屌鳩佢貴咩?但係,如果你話以實用呎價8800左右,但個location仲衰過原築,咁老實講你呢D價位入,預左就要守好耐好耐好耐好耐好L耐了。


奈何,而家呢幾個新盤全部用300萬上下左右作招來,400萬樓下仲有好多野比你揀,一方面真係捉晒上車客唔識野心理,外區客又唔知原來所謂有路的路係完全同市區唔係同一個概念,我幾可肯定溱栢中細單位一定唔憂賣,但買左的我又只可以講真係sorry,因為好大機會你會做蟹。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力