藏於民間的購買力

政府自從推出左各項辣招管理需求后,而家樓市總算叫做平稳左大約半年,唔升又唔跌,又無成交,咁悶的情況下,忽發奇想究竟呢家比政府壓左幾多需求呢?


回顧咁多項招式入面,當然稅項係有嚴重的阻嚇性作用,不過我認為關鍵的需求管理,都係以收緊按揭成數為主要的關鍵。


由金管局定下自住七成,投資五成,外地收入再減一成的情況下,如果你只係講緊一個上車客的話,其實影響真係唔係好大。不過我諗番如果以我目前的狀態來睇,係過去買四件貨的時間都係用五成上會計,呢下真係唔講得笑。點解?因為我計過下,如果以前能用七成上會的話,我需要用的資金去買呢四間將會大幅減少,變相我會騰出更多的資金黎留係口袋入面,當然呢D多出黎的錢又可以再買落去,屈指一算,原來我呢四間屋多比的首期,如果回到以前,我計過應該可以買多三間細價樓收租。


當然我D樓係唔同價錢,所以唧出黎的資金都唔同,但係我相信買兩間一定綽綽有餘,買三間就計岩數都無問題,而且D樓都係過去9個月內買的,升值係有但亦唔多,所以如果粗略咁計一計,投資客呢家係有最少50%的額外空間比政府的政策鎖起左。


雖然無一個好準確的數字,但如果以平均每個月5000宗住宅成交黎計,係咁易我估當有25%係投資者買野,咁即係每個月有1250宗投資買賣,round up就當有1000宗算,咁即係一年有12000個投資單位,以我上面所講給鎖死的50%比率,即一年有6000個單位比政府鎖起左。


6000個投資需求,我相信都係幾低估個市場,因為有好多資金係連入市都未入,無法係數字上面計到出黎,不過一年6000個投資需求,如果得以釋放,對比起一年落成的住宅量黎計,好大機會都可以吸收左一大部份(金額上無考慮,只係一個”估”數)。


但點都好,要指出的係當政府如果要救市是,當然樓市係下跌時估價會下沉,但如果時間拉長后,每年投資者以租供樓咁去減低按揭的成數,三幾年后所儲落黎的子彈將會更多,好話唔好聽要爆發出黎果下將會係一個報復性的增長。


所以,如果你未買樓的,我想講你要明白呢家真係賭得好大,幾年后,一唔係你就見到樓市大跌你執平貨,一唔係你就會見到樓市大升一下你追都追唔切,條路點行呢家無人知,但我可以肯定的係時間對我作為業主係有利的,拖得兩三四年,我收租都收到肥肥白白,到時跌我又唔傷,升我就賺多一舊,痛的將會係企錯邊的人。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力