辣招下的賣地

猛龍過江一文中,我提到萬科唔會係第一間國內的開發商黎香港,網友mary即刻留言讚一讚我言中,其實小弟都唔係中晒,始終中國海外係香港其實都玩左一段比較長的時間,佢地係香港有晒網絡,只不過係個中資背境中左,但計落都有半個香港發展商的感覺。


不過點都好,佢地一下子掃左兩塊港人港地番去,其實我覺得都有D好ironic,點解?因為港人港地的開發公司又唔係香港公司,咁其實又會唔會有小小問題呢?邏輯上話比我聽,呢件事怪怪地,如果賺大錢,D錢就比大陸人賺左,但賺果舊錢就肯定來自香港人?咁會唔會有小小割地賣港的感覺呢?當然如果蝕錢的話,你就可以話政府呢次叻啦,我搵到條茂利入黎送錢比香港人。


之但係在商言商,如果係要平價輸比你香港人,咁我係發展商就寧願唔賣了,或者我會用中資身份迫令香港政府放寬番BSD,等樓市爆升上去,初時可能略貴的港人港地,便會變得吸引了,政治同利益的計算下,我覺得對香港政府呢件事真係唔係咁好,好大機會又再一次自己捉蟲。


住入去的話我覺得可能都會幾搞笑,可能一間港人港地但係入面的軟件變晒強國的感覺就威威。一間管理員係強國人,管理公司係強國公司,如果有超市唔知會唔會得番VnGO同華潤果D,咁就真係笑死朕。不過小業主的你唔駛擔心,因為我深信港人港地點都會賣到12000-15000一呎起碼。


之前一直亦強調港人港地好大機會變成一個豪宅板的香港樓盤,仲要弱點當selling point咁賣全港唯一只有香港人住的屋苑,加上地鉄同埋無敵海景,實情可能仲受歡過平時的樓,所以就算呢家話樓面呎價5000幾蚊,我覺得都好撚值摶。


另一方面,朗屏站個招標我自己都真係跌晒眼鏡,2800蚊一呎比Chinachem奪得,呢下真係濕濟到暈,希望Chinachem唔好再做D鳩屎野,整番鋪代表作出黎就好了。但係有少少感覺兩個投地都有點奇怪,香港的大地產商如長實新地之類,全部都無中過標,論實力佢地出標點會輸,港人港地的話中海外出價狠就算了,但朗屏的話之前長實同會德豐都出到3200蚊一呎,呢家2800一呎比chinachem呢d二線公司食到,當中真係有點古怪,而古怪的係要不招標章程果D咩渠務費可能好金,又或者佢地呢家夾埋一齊鬥唔起樓夾到政府乾升。


不過最撚笑死朕的其中一個point係,岩岩無線新聞講話港人港地價錢咁高,咁阿湯房波條撚样就話觀察到外來投資者的需求仍然存在,所以佢地仲係度諗緊立法去加強管制。其實我唔知佢講緊乜,更加唔知佢自己知唔知自己講緊乜,事實上港人港地已經係香港人的需求,一來關外來投資者咩事,二來人地同你買塊地,比多D錢你你就話要出招,你係咪傻撚左啊?即係要肯輸先投你塊地?三來,呢家個市已經相當於係無乜外來投資者,已經比人媽緊話係鎖港,但你個PK仲諗緊點样鎖上鎖,香港有你同CY一日,我真係諗唔到點樣可以發圍。


呢家全世界都希望可以吸多D金,但我地的官員就玩香港自殺政策,有人來投資要say no,有人來自遊行要say no,有人來買奶粉要say no,我就回贈番一句小你老母。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力