政府不撤招的原因

立法會討論壓制樓市上升的招數,施永青的部隊聯同其他代理以過千名代理上街抗議,政府的代表副秘書長話政府現階段無撤招的方向,呢件事其實都幾很簡單。


對於幾萬名的代理身計,老實講對CY政府絕對係無乜所謂,你搵唔到食咪轉行囉,你班代理得個一千幾百人,利益上亦因為代理只係企係自身的利益,並非社會公義上,無左道德高地,政府當然會聽聽你要求,但理Q你感受。


政府自己盤算的數,係自己的威望。而家CY政府可謂乜鳩都無做過,番上大陸真係一D政績都無,唯獨係打擊市場,勉強講得上話係拉停左急升的樓價,呢一個係佢上任以來唯一一样值得"講"的野,所以佢點都會無所不用其極,莫視社會任何人的利益,而死都要拉停架直衝的馬車,呢個就係CY的唯一可以保住佢皇位的政績。


狹著話樓價飛升令社會不穩的公義前題下,CY其實已經落左好大的賭注,因為佢同時係"幻想"幫緊基層上車,而要同既得利益者的業主打對抗,係呢件事上面,其實我更應為香港想爭取真普選會更難,因為如果真係一人一票選特首,幾可肯定CY一定無得連任,所以佢一定係做D野只會討好佢心裡面盤算緊的普選策略對象,呢個先係佢的真正目的。


點都好,而家代理叫政府撤招,我想信CY只會重覆古惑仔入面的東升耀揚的名句”我東升耀揚,一子錯滿盤皆落索”,原因係你諗下如果撤招,那怕或者只係減辣,但樓市即刻應聲爆上,咁到時是否即時加番辣,定還是宣告樓市辣招無效?如果唔爆上就仲大穫,即係承認政府政策落墨有錯,下藥過深,無盤算同估計清楚。而當然如果減辣之後落市要跌都同唔爆上一样,都係藥份太重,只會制造比人挑剔的機會,何必冒險。


故此,我深信CY政府一定無任何撤招的時間表,代理上街申冤與否,只係能夠制造小小聲音,但如果真係想爭取撤招,就必需搵一個比起樓價平穏更大的社會公義黎比CY考慮,如果唔係的話我相信CY一定采你都傻。


相反,我建議政府應該有一個更清晰的日落機制,如果政府堅持係要等新的供應到,咁就要講清楚係幾多為止達標?如果政府係要求樓市跌兩成就撤招救市,咁就講明比如中原指數或乜鳩指數下就會撤招。我的意見或許你話同地產建設商會一样,要求的只係一個日落機制。不過出心就有一點唔同,因為我怕的係CY政府到時又基於其他政治上的考慮,死要面就算達標都唔妥恊,例如話如果個建議係地建會提出,那怕已經到合理時間,佢都唔肯妥恊,以表達佢同地產商劃清界線,到最後就真係攞香港的民生黎較飛,呢個先係怕的。


所以,我認為撤招的可能性係目前係幾乎零,唯一可以撤招的可能,就係CY下台,新政府上任,而呢件事會唔會係未來半年發生,定係大家要捱5年,就睇下大家7月1日的表現了。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力