拉布

四位議員長毛/郁文/大舊/慢必係立法會不停咁拉布,要求政府立法全民退休保障,係呢個課題上,我係認為好有問題,因為的的確確我認為無理由讓有準備的人去保障無準備的人,就算MPF再不濟,每個人都應該有自己的退休打算,呢個課題我係抱住反對的立場。


不過,係呢幾日的新聞報導,我見陳家強局長話如果因為拉布,而導致香港政府的預算案未能通過,呢件事好大件事,而就呢個全民退休保障的課題上,佢話呢個課題社會無討論過,無諮詢過,所以無理由直接立法,因此係呢件事上面,政府的立場係無討論的空間,面對呢條撚屌兄的咀臉,我又多多少少支持番四位議員繼續拉布。


點解?因為阿陳局長你話無討論過,無諮詢過,所以無理由直接立法,咁請問一下香港政府有無討論,有無諮詢過樓市的所有SSD / BSD / DSD? 以我所知係無囉,咁點撚解你地可以連續出幾招搞鳩個市就得?當然,大家都知個答案就係你地大撚晒囉,再者如果你地夾硬黎,有保皇黨民賤聯幫政府護航,只要你想的,夾硬攞去立法會,然後就夾硬通過一條法例,老實講所有野都係合法強姦,所謂的民意都係睇下岩唔岩你地的諗法之嘛。你地想做果時咪話要聽下民意,唔想做果時咪直接硬推,所謂的諮詢同討論都係多鳩魚。


先旨聲明,我唔係一個反中國的人,我認為香港係中國的一部份呢件事係事實,我地亦都需要面對呢一個現實,但作為一個特區,概然我地係有一國兩制,係有我地領先於人的体制,係有我地比人強的智慧,點解我地的香港政府會搞成今日如此的一塴糊塗?我地的特首偷偷呃呃咁搶左個位番黎做,個管治團隊表現差到令人屌閪,盪房波,互租麥,濫權明,問題盡出,財金團隊陳家強,陳低能就成日久缺國際視野,日日都話樓市有風險,CY上任先年幾,國民教育,限奶令,西環治港,貪捐款,問題不絕,點解香港會搞成咁,主打都係因為CY條仆街低民望,所以局住要賣港靠攏阿爺以保住佢的地位,成件事又得追溯番香港無得普選,所以689以低民望入住禮賓府後,就唯有賣港,而更利用立法會的不平衡,亂推鳩政,真係令人髮旨。


香港好多行業都因為各項打擊樓市措施影響得好嚴重,受惠的人可謂少之又少,但我地又唔可以選個特首去改變現狀。所以,既然香港無得普選住,又要比689合法強姦,聯同立法會去隊冧香港,咁我認為拉布的議員係相當有用。那怕好多人話呢家香港因為拉布而無進步,我反而認為呢個政府偶然出一兩個大政策如打擊樓市同限奶令咁令香港自殺,咁倒不如由四位議員把守最後一關,呢幾年就乜鳩都咪撚做住,唔好越做越錯,或者可能會係一個更好的選擇。


我重申我唔係一個反對派的人,我都好想香港可以進步,但如果香港無一個均衡的平衡勢力,只係由CY一條友可以操控各個環節的話,下一次立法會選舉我一定會開始選四位議員,因為我要的,係一個能令我安居樂業的政府,一個唔亂搞鳩樓市的政府,而呢個政府一定唔係現任政府,佢地只係識on99咁打樓。


四位議員,請繼續努力拉布。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/CaptainHK80

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力