業主楂番Fit

今日個標題有點江湖味,點解?因為過去呢段時間D A準剩係識賣一手樓,你話二手業主難搞,所以完全盡可能咁唔推,搞到個二手市場靜到仆街,但係4月29日一手樓管制條例實施後,由於大部份發展商要重新步署,而且如果再摶就有機會刑事,所以大行內部都出左通知要做番二手,加緊同業主溝通,所以4月29日之後又到番我地二手業主話事。


其實我本身都一路諗住出一件貨,但係好衰唔衰就真係比尚悅同寓88打到正一正,搞到我果頭D二手成交靜到發癲,局住坐多左幾個月貨。要減價的壓力就無乜,但係都見到由於好兩三個月我屋苑都唔知有無三兩個成交,有好一部份業主都忍唔住減小小價走左貨,從唔好果方面睇,佢地mark低左個平均價,但從好個面睇,市場急走果班業主都走晒,下一輪應該又排到我呢D只係要求市價走貨的業主。


所以下星期我就會準備放鎖匙比代理,希望係五月呢個二手業主比較強的情況下,加快我以市價出貨的機會。不過大家唔好以為我睇淡,實情係我手頭上有太多物業,係舊年九月,舊年十二月以致今年二月我都分別買左幾個唔同的細單位,呢家只係出番一件黎補充一下儲備,大市我都仲係睇好的。


係寫文章的時候,岩岩無線新聞又再指出今年第一季私人住宅落成量大幅減至200個,而施工量又只係得1100個,預期今年全年落成量都係得13000個,呢個數據又多多少少同我之前係真係可以增加供應嗎?指出的一样,獨沽一味推土地出黎係無用的,仲要有相對的工人同埋建築設備的配合先可以真正咁增加供應,否則後果只係會大家鬥比錢搶工人搶機器搶檔期,加上居屋公屋同埋高鉄呢D政府基建又不停起動,結果就係搶高建築成本,到最後又會轉嫁係買家身上,即係隨時又搞高個樓價。但係今時今日如果有人話要輸入外勞以應付龐大的建築需求,李卓人條粉皮仲唔即刻發癲又話要加薪又罷工又呢样果样,到時唔好話一年13000個,隨時一年5000個都無,香港樓價同政治已經綑綁式係埋一齊,想增加供應好難,所以係呢D條件唔改變下,作為業主的我只會繼續睇升。


話明我(業主)話事的時間,除左買賣之外,呢個星期我都幫我朋友的新樓出租,亦深深感受到目前的樓市真係無辨法唔升。事緣係網上的招租,來的香港人實力都係很普通,三幾百蚊都咬得很緊張,當然精明的香港人不嬲都係咁,格價,壓價,然後最好包埋你全新冷氣傢電就最好,不過同一時間,一對大陸的學生,唔講價二話不說放低十二個月租,我同我朋友都呆左,果種爽快果種實力,我地真係無辦法拒絕咁好的offer。


我相信,未來除非CY真係鎖港,否則大陸人就算唔來買樓,都會來香港租樓,租金紀對係有龐大的支持,香港人仲係度計較一千幾百的時間,大陸人仲驚你唔驚租比佢,我作為業主多多少少都有些感慨,因為正正係我話事,感性的我真係想香港人有實力,但理性的我話比我聽有錢無理友唔賺,再者仲要唔駛煩喎,真係完全技術性擊倒。


有得話事我的(業主)只想講我慶幸我無需同大陸人去掙盤,始終係樓市入面,做業主永遠要比起做租客好。呢段時間如果仲有人諗住上車的,我建議真係有稍稍合理的價錢,睇岩就好了,唔好再期待有大規模的減價,因為這是不現實的。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/CaptainHK80

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力