日本貨幣政策與香港樓市

日本央行結束左貨幣政策會議,新方向主要係想大規模的貨幣政策轉向,透過龐大的QE,以目標在兩年內結束長達20年的通縮,並達成2%的通漲目標,具体的操作如下:


- 兩年內使資金供應規模擴大兩倍
- 兩年內把長期國債的持有量從89萬億日圓增至190萬億日圓
- 將進行貨幣市場操作,令貨幣基礎每年增加60-70萬億日圓。兩年內將基礎貨幣量擴大一倍


我曾經寫過好多篇關於QE同埋超級通漲的文章,特別係QE3幾時會來臨同埋超級通漲的系列,當中提及到其實而家全球政府都係得一招去解決當前形勢,就係大家一齊不負責任地印錢,只要印得夠多夠狠同埋係大家一齊印(而唔係一個地方印),呢個泡沫我可以講有排都未吹到爆,或者又可以話根本唔會爆,因為如果有爆果一日,應該係大家唔再相信錢,咁到時就唯有打仗。


而睇番今次日本的印債規模,如果你有睇我個money creation果篇的話(或者你有讀econ 101),都應該知道呢個係等同於M0加大一倍,但經借貸印出黎的錢係遠多於M0,而日元本身係全球貨幣政策有一個好重要的地位,因為主要係佢幾乎零息的情況下,好多Global players會係借日元,然後投資係世界各地的市場,當然你話佢有匯率風險,但係因為佢本身係接近0息的關係,你話d 人借錢黎投資一D穏定收入的資產如房地產年收3-4%,未計資產升值已經很和味,所以當佢呢家仲要以一倍的M0黎推出個市場,可以預期呢一浪的錢好快速咁會衝入市場。


換個角度,如果日本長期的通縮都可以變2%通漲,係呢個地球資金咁流通的情況下,香港”受惠”的程度一定比日本高,通漲率係咁易加2-3%上去應該唔難,亦即係話以呢家香港平均通漲3.5%黎計,如果政府唔做數的情況下,假設日本的如意算盤打得響,香港的通漲可以去到5.5 - 6%,貨幣depreciate的程度可想而知,因此資產上漲的壓力一定與日供增。


如果要抗通漲的話,而作為一個政府,要為一個地區去抗輸入性通漲,就係讓匯率浮動,又或者加息,但香港有聯繫匯率,匯率鎖死左,息率又鎖死左,咁即係政府係無計可以幫市民保護財產。故此,先放開咩炒唔炒樓,作為一個小市民如果要抗通漲的話,最好的方法莫過於買資產做對沖,但仆你個街呢家政府做唔到野之餘,仲要話比你聽樓價上升佢就會出招,即係話你唔駛旨意個樓價會上升,因為到最尾以佢地而家的思維,那怕有一天做到要拉要鎖都係有可能。


面對全球政府不負責任咁印錢,我地的政府一方面唔會有能力保護我地,而如果自保佢都覺得有問題,情況呢家等同於比人打劫強姦一样,而且你反抗的話仲要係你犯法,技術上其實我覺得呢家689政府同強盜無分別,我真係唔係好明點解要將香港搞成咁。


不過市場的力量好奇妙,我相信除非真係話呢家買樓係刑事,否則以現行的政策下,只要購買力積累到一個臨界點,即係如果貶值的速度大過於果D咩BSD / DSD之類,香港的樓市又會突然爆一穫上去,我好想睇下到時呢班嗅閪政府管員到時又會搞乜鳩野出黎,我更希望佢搞到全城都好不滿,等到7月1日又有幾廿萬人上街,咁我就開香檳慶祝無7用的689落台有望。


點都好,日本呢劑野我認為又係一個推動樓市的助燃劑,老實講升幾多我唔知,但要跌的話真係唔可能,但如果純鳩估的話,未來兩年每年升10%真係唔過份,而且我預言過會有超級通漲的出現,呢家個泡仲未吹得夠大,樓市起碼仲有3-5年玩。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/CaptainHK80
http://www.facebook.com/CaptainHK80

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力