中產人生

新聞透視探討中產,對於呢件事,我認為係大部份呢家的所謂中產都真係嚴重極度欠缺財務智慧,使自己不停向下流而不知自身問題,反而轉向社會投射佢地的怨恨,呢個就係我地今日面對的問題。


隨住現代社會的進步,我地的人生亦起左無窮無盡的變化,而呢D變化亦其實係我地中產向下流的主因。由於呢家80后相對慢慢面對家庭富起來,由我果代細細個住公屋無乜要求的日子,到呢家日日都要食得好住得好著得好玩得好,所謂的中產其實係享受緊"富人"的生活水平,卻以有限的人工去支付呢一D消費,何來向上流的機會呢?


試諗下,細個的時候,唔知你仲記唔記得那時你係要問同學攞人地屋企電話,約出街的時候一早要約好,如果唔係就大家係條街兩頭等?呢個就係80-90年代,沒有手機的日子。中產的你如果能夠係中學時期出部call機幾百蚊已經好叻,我仲記得中三果時有同學帶部黎明的天地線電話番學演野,那時的中產,無需要買一部5000蚊的i-Phone,但而家的中產隨時一家四口都要一人一部i-Phone,盛惠兩皮野,如果阿仔阿女唔小心跌左,或者玩悶左轉部三叔Galaxy,又幾千銀,連台費一年幾皮野,以前可以儲的錢,而家通通入晒電訊商的口袋,無計,中產嘛,唔好虧代自己。


細個果時我第一部電腦係386行DOS,一定係desktop,換機太慢都講緊3-4年先一部,呢家人人都一部notebook,隨時因為方便,又要多一部i-pad,每年萍果又整部咩mini 或者I-Pad 4,5,6,7,8,9,一家人隨時又去你幾皮野,無計,中產嘛,唔好虧代自己。


中產的你,因為有一種優越感,所以cheap野真係唔係咁易接受,所以一個lunch有時係咁易80-100蚊,夜晚同朋友食飯,無計200-300蚊人頭局比,一個星期因為工作壓力大,同一班姊妹食番歺好的米芝蓮fine dinning又去你1500,食完都覺得唔夠飽要去補多個糖水又去你50,之後又約下朋友飲杯野又去你300,飲完野又肚餓隊多個翠華又去你100,然后因為入夜太累了,有D錢唔應該慳,招手一下的士又去你100-200,無計,中產嘛,唔好虧代自己。


中產的生活亦要有品味,為左輸人唔輸陣,番工或tea time最好去Starfuck攞住杯Latte又去你30-40,因為個人本身要同人social以表你中產的身份,學下飲紅酒,去你幾皮,再係屋企買晒d靚杯靚開酒器同靚酒,又去你一萬幾千。再者有時又要打下golf,為左係facebook check-in時show比人睇型d,再買多set golf club,但打出去個波永遠唔超過50 yard,連雜費又去你一皮,無計,中產嘛,唔好虧代自己。


當然,中產的你番工出街都唔好似比人睇死,所以每個月都要去名店置D新衫褲戰衣,800-1000蚊一件都毫不手軟,為左身份的象徵,連底橫都一定要幾百蚊條,拖鞋都要幾舊水一隊,無計,中產嘛,唔好虧代自己。


不過中產的生活壓力亦好大,所以一年總要去番一兩個旅行去減下壓,潛下水滑下雪食下好野就在所難免,出得黎玩有時就唔好慳,一年去旅行駛兩三萬又係等閒事,中產嘛,唔好虧代自己。


中產的你,腦裡面記住自己每個月搵3-4萬蚊,都應該算係香港唔錯的一族,有學識有見識有品味,過著上述中產的生活,但突然一日打開報紙,發現買樓動不動要用一百幾十萬,但工作十年,銀行戶口卻只有幾皮野,驚覺社會太唔公平,為何我月入3-4萬蚊都竟然負擔唔起一層人生最基本的樓,可惡的香港政府,可惡的炒家,可惡的樓市,呢個世界太唔公平,為左一發勞騷,左手隨即攞起價值5000蚊的I-phone,順便步向你心愛的酒櫃攞你最貴果支紅酒,電話響起就和你的溍水朋友起勢咁屌政府老母,談話間,順便就約食期約已久的米芝蓮fine dinning,喝著那成千蚊一支的靚紅酒,呢個就係我地今日的中產。


根我facebook的統計,十個fine dinning九個無樓。中產的你,學下計劃人生啦。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/CaptainHK80



留言

  1. 我就覺呢種想法係好錯的。

    我地現今買得起 d 通訊科技產品,係因為科技通過互聯網變得普及,科技產品通過生產力提升變得越黎越平,而件產品事實有實用價值,所以越黎越多人買得起而去買。

    通過技術改進,好多產品理應可以通過生產力提升變得越黎越平,就好似 d 科技產品咁,生產技術一日千里,我地就可以用越黎越平既價格買到更快更好玩設計更好既產品,大部份人可以分享到技術改進既成果。

    中國人新年會祝福願景百業興旺,意思係話希望個個行業都有生意做。如果個個人都屎慳屎抵唔食唔著,齋留舊錢去買樓,咁就變成除左李 +x 有得做之外,其他個個行業都要乞米。香港依加就係咁情況,當年日本 89 爆煲前亦係咁情況。

    除左李 +x 有得做之外,其他個個行業都要乞米 ~ 呢家野有個斯文 d 既講法,叫經濟不平衡。查實好容易想得到,如果個個只顧生產,唔消費齋蓄錢等買樓,各行各業生產出黎既野就會冇人去消耗,呢個就係我地成日講產能過剩既狀況。

    整體經濟係唔可能長期咁偏埋一邊,得單一行業有得做其他行行都 pk 的。咁行個經濟個市終歸一日要爆煲。個煲越遲爆,個泡沫就越谷越大,到一爆時就爆到開花果隻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 照你咁講,你好應該借一千幾百億黎洗以促進世界經濟.....

      刪除
  2. 同音字,錯別字多到嚇死人。中產應該都受過教育,以這個得過且過的水準,今天的中產,不但不能跟上一代比,而且......還是算了吧。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力