政府什麼時候徹招

呢排我出TRIP又出到傻左,仲要出到個人受左傷,負傷番黎香港,心情好沉重,所以一路都無出稿。


呢段時間我成日諗CY幾時先會徹招,當然張炳強或其他官員有傳話要跌20%就徹,但個人認為要個市跌20%的話,一方面堅係好難,而另一方面我深信如果係政府主動隊冧個市的話,CY想唔落台都幾難。


不過最近睇番估價,其實大部份都仲係好硬淨,而且我東九龍的樓都仲有估價上調的情況,所以減價盤都真係好個別的情況。而另一方面,過去呢個星期我見到多番好多細價樓的成交,只少我知金獅花園以市價計成左4間,並沒有咩大割價的情況。


新盤方面都因為一手樓管制條例下,我估各大地產商都會放慢番小小推盤速度,始終唔想一間無啦啦因為踩左灰色位已踩屎就唔好,特別係個市係三月已經吸了一陣最後的購買力,以目前環境下推盤都未必會有大散貨的可能,所以我相信都係尾貨繼續推的居多,可能之後會靜到五六月先再有下一輪暑假開快車的推盤。


而家因為辡招而受影響的產業已經開始忍受唔住,首先地產代理已經準備走出來上街遊行,而銀行業亦因mortgage難做而受好大的影響,律師樓,裝修同傢私等關鏈產業更加不在話下,一層壓一層的情況下,都幾肯定今年香港的GDP增長有不多於1%影響係有政府出招而肯定的。


以時間計,香港最受政府重視的日子就係7月1日,因為7月1日上街遊行已經差唔多係香港人對社會講出自已訢求的一個習俗。所以如果到時有幾十萬人上街小七CY的話,對佢的政治生涯應該會係好大的打擊。


呢家4月中,到7月1日仲有兩個多月,估計如果要比樓市鬆小小綁的話,我認為只要樓價有克制的回調下,而目前樓市的情況同樓價的走勢,政府可能係6月第一二個星期放寬一兩條辡招,比樓市吊頸都透下氣,亦順便舒解下對受影響行業的不滿,亦為自己的政治壓力舒緩一下,更希望有半年時間追番上半年的GDP增長。所以6月頭一兩個星期,應該政府會有所行動,扮下順民意放鬆下大家。


呢段時間我多左留意番股市,因為一方面樓市好悶,另一方面股市同貨幣戰爭的戰火有升溫的情況,金市大龍鳳亦相當好睇,大家有跟我玩MPF的話,可能好快有位入番都未定 :)


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/CaptainHK80

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力