靜過鬼

又一個禮拜係咁出差,做到人都癲,看來我個Blog同個市一样,都係靜過鬼。


呢段時間新盤就不停吹風不停開,但係報紙就寫到呢家好似冰河時期咁,日曰唔係話咩十大屋苑接近零成交,就係業主冧價賣樓,又或者就係代理行準備結業炒人,總之就係大吹冷風,相當配合政府出招。


不過,為左更貼近個market,我當然都不忘打去同D A準吹下水啦,當然有一部份A準都係牙痛咁聲,呢下係真,但係業主硬淨亦係事實。個別有業主等錢洗要平賣係有,但承接力又真係好鬼,有D地方冧到出血都好似無人接,有D就落少少就即成,真係好難估。


一手方面,發現左有好鬼多超長成交的樓花盤係度賣緊。呢D盤係咁易都二十至三十個月的成交,真係唔係好明咩人會買?收租我買間二手,20-30個月租都收番你二十至三十萬,駛鬼等咁耐咩?而果D咩回贈其實全部都係羊毛出自羊身上之嘛,如果扣減左呢堆野,其實我都同D A準講話呢家市場上的新盤都仲係無乜野值得買。


但點都好,樓市靜咩你話,其實又唔係完全事實。據我所知,細單位好多新盤都仍然係熱賣,如晉嶺呢個盤,個studio差唔多已經比人掃晒,不過傳媒唔講,又或經紀收埋收埋唔話比你知,但你仲會盲中中入去睇摶sell你大單位之嘛。而二手方面都係有咁的情況,以前一賣左一間就慌死人唔知咁上晒星島話邊間邊間又走左創新高,營造賣一間少一間等D人追貨的氣氛。呢家成交左,就收收埋埋唔報上去,真係隠秘到可能隔離位果個都唔知,等到過晒大訂肯定無其他人撩到撻訂先會低調地揚,你睇中原個網呢家幾少將果D簽左的契(未上地政)放上網就知,總之A準其實都係有心吹下淡風,等個別業主心軟就掟貨出黎,佢地就有生意做。


市靜其實仲有另一個原因,就係一手市場佣金勁高,呢家係咁易都2.5%,有D仲誇到6%佣,再加上發展商唔反價,而且仲同D高層打好關係,四大代理都好幫手,大部份客仔行入間鋪都會比人sell一轉新樓先,所以真係一手搶盡二手市場客源都係真的,最誇張真係要講下我住開的元朗,又寓88又尚悅又爾巒,呢家成個元朗區真係幾乎無人做二手,好彩我真係唔係急出貨,唔係就真係比個濕鳩政府玩撚死。


不過又講番政府,其實呢家真係一個LLL的情況,香港人要買樓果D仍然買唔到樓,投資者無得買野,業主又企晒係度,外地人又無得買,銀行生意又銳減,代理又無生意,買樓附帶的產業鏈如律司,裝修,傢私,搬運,電子消費產品之類的全部都有影響,就連政府自己的印花稅都無埋,唯一可能受惠的就係發展商都仲叫出到貨,那怕個價就唔可以咁進取,呢個689政府我真係覺得好有問題,如果佢地驚爆破的時候會好大穫的話,我可以話番比你聽,你呢家都搞到好多人無啖好食。


老老實實,我真係希望中央盡快叫689下台,如果唔係香港真係無運行。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力