上車

由於身邊的朋友都係80后,很多人都慢慢需要跨出上車的一大步,但係往往呢一步對於好多人黎講都係十二分艱難。


傳統智慧話比地聽,買樓唔同買棵菜,所以如果只係租樓暫住的,好多人都比較彈性,稍為住遠D,住舊D,住細D,無問題。但係如果一講話要上車,好多人就會話,我唔撚會買果度囉,又或者話呢度咁細,果度咁舊之類的。到無野好彈的時候,就會話呢度好貴,唔值呢個價,以上呢D對白會不停重覆又重覆咁係準上車人的口中講出,見慣不怪。


另一方面,好多人買自住樓都係窮自己上半生的所有積蓄,或者係窮自己以及對方的積蓄,加埋之後再要供到PK供三十年,所以當你叫佢係地產鋪入面買樓的時候,情形就好似呢家你叫佢地攞晒D錢係威尼斯人的大細枱前面叫佢買鋪大,哪怕你話比佢聽你偷睇到個盅入面係的確會開大,果一刻佢地個腦入面同一部windows XP的藍畫面一样hang晒機唔識反應,買定離手開盤果時真係大的時間,佢地就會好後悔,然後又等待下一鋪。但係果種疑似賭身家的心魔將會不停咁重覆係個腦度,如同每一次boot完機你一開個program —> 買樓-->就即出藍畫面一样,身邊見到呢D藍畫面就好想打爆部機,仲要係次次boot完都係咁,不禁會爆出一句,點撚样啊又!


其實買樓要睇,係人之常情;買樓想買平,都係人之常情;買樓要諗,亦都係人之常情。不過,正正係呢堆野就令到好多人上唔到車。


係現實中,我已經討論過,A準係最唔中意做上車客生意,因為A準的本錢就係時間,一個星期就得個7日,一日陪一個新客睇樓就有機會做7單生意,但七日都陪一個客睇樓就只有機會做1單生意。你話單單都中就話姐,孤注一擲落你度點知你唔買,又或者你幫其他人買,真係本都蝕埋比你。再者要成就一單生意係今日真係要天時地利人和,同你睇十間你可能十間都唔中意,到第十一間你中意,業主一間反價5%,你又話貴唔買,到睇第二十間你先再岩,個市可能又爆升多10% out筆,做得成上車客的生意的或然撚同0%其實係無乜分別,所以上車的你唔好意為我幫A準講說話,而我亦唔係A準,但我真係話比你聽,如果A準對你差唔鳩理你,你唔好話鳩D A準,實情真係你自己實力唔夠又”yim”尖醒悶麻鳩煩煩先係事實。


另一方面,有時心態真係要自我調教,呢样野無人幫到你,講真有邊個唔撚想要間又大平新好靚裝又平通街的樓,但先問下自己係咪一個長期好撚好彩的人,買親六合彩唔好話連中十一期頭獎,但真係買親次次都中個安慰獎果D先,如果係,我恭喜你,你真係萬中無一的人中龍鳳。但我相信大部份人都唔係一個行運行到落腳指尾的人,所以有咁荀的盤一定係比人食左先,唔會輪到上車客的你。你話你唔信?我就講個現實比你聽,呢個就係因為你係上車客,所以唔會有荀野益你。簡單D講,我當你做A準,如果你知有個業主等錢洗放平20%要走,呢家朝早10點鐘,你估你會點做先?即刻打比個上車客咩?你估佢會唔會話幫我約下睇樓先?實係話放工黎睇啦。然後個A準話唔係喎,呢D咁荀的,真係轉眼就無左ga la 喎,個上車客就會話咁我都未睇過,點都要黎睇下先ga,再者我又要約埋我媽咪,老婆,外母….etc。講真,多撚魚啦,個電話收左線都可能比其他A準D客食左啦,仲晒時間同你講咩。


如果我係A準知道有咁荀,我自然反應第一下就係睇下自己食唔食得落,食唔落就睇下我身邊的親朋有無人可以即食,再無就益下最熟又有實力的客,以上呢D人一般都係做慣做熟ga la,一個電話打去個A準只要講,呢家有個客急走,放XXX萬,低銀行估價20%,無任何事故野,有無興趣。而個客通常都係睇自己荷包夠唔夠錢食ga姐,如果夠就好簡單一句,OK,幫我簽定份約我一間落黎比票。一個鐘唔駛,臨約簽成,佣金即袋,你話佢唔睇樓咩?睇,簽完先慢慢睇。A準一個電話一個鐘有荀盤通常都搞掂,真係快靚正,仲隨時tum得老細開心有番頭客,但係同你D上車客講成粒鐘你都係度hang機,晒狗氣啦。


其實今時今日我買樓都買到無乜感覺,真係好話唔好聽,間間屋都係四面牆ga la,裝修來來去去咪又係咁样,你要靚裝,十萬蚊都差唔多將間500呎屋變到皇宮咁靚,你買到平野的話,扔十皮野預左新到無輪,計掂呢條十萬銀數就夠晒,真係駛撚睇樓咩,求求其其唔好最低層,係層苑做少少功夫睇下附近環境,求其搵個Agent睇幾間匙盤,之後間間都係同影印機印出黎的野一鳩样ga la。


講到尾,有時呢D野都係取捨,你有錢的,中意買個花園有維園咁大的都仲得,但無錢又想上車的你,係無乜質素可言,總之你計掂條數,之後真係要學識mindless,話買就要買,唔好諗住咩荀盤,總之係market price買到野都算係賺左,咁你就有機會可以成功上車。住過幾年,樓價升左,儲多點錢,就可以慢慢提升生活質素,慢慢講換樓。廢話都係咁話,如果你放唔低嫌三嫌四的態度,到最後好大機會你都只會係企係月台,永遠無法上車。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力