前海概念

呢幾日熱炒的樓市新聞,一定係同前海莫熟。


先講講前海,其實因為工作關係,我成日都會行深圳灣過關,經南山一帶北上工作。亦其實係星期一果晚,我係深圳寶安機場落機,經前海一帶至深圳灣,途中經過好多新的大廈,体育館,商場等等。老實講,而家深圳南山呢一帶發展同規劃真係做得唔錯,無論係建築物以至道路安排,都策劃得好好,大部份的路真係左右各五條線,呢個設計真係對我地呢D出慣trip的人有好重要的影響,始絡時間就係金錢,交通的優勢會令所有活動變得更有效率。因此,每一次經過前海同南山,我都會不其然係度諗,呢度有咩值得投資?不過其實未起野的地仲有好撚多,咁大規模的建築群,就算深圳發展再快,都起碼要五至十年先見規模。


交通的方便,其實係好重要。呢家深圳的羅湖,福田都已經有點飽和,所以收工時間,滨河大道一般都塞到仆街。而好多香港人其實都會中港兩邊走,所以就算我住元朗咁近大陸,實際番一番去連過關都差唔多成粒鍾。所以我深信如果能有效縮減呢個過關的時間,對於好多中港兩邊走的人,一定有好大的吸引力。畢竟,香港始終叫做係香港,如果能夠住香港,用半個鐘就可以番大陸的話,呢件事真係不得了。


所以,我其實都有留意高鉄同埋港豬澳大橋的發展,係好耐之前,我寫過兩篇新界東 vs 新界西同埋再談新界東 vs 新界西的樓,當時已提出新界西前境秀麗,呢家一出個前海的新中環消息,好多CHing已經係香討大事報導洪水橋,屯門,天水圍同元朗的得著。之前亦有好多人不停提及港深機場快線,呢條快線可以由兩邊機場的時間縮窄至20分鐘,亦提供一地兩檢的服務,呢件事聽落真係幾慳時間,附合我上面講的要求。因此,如果中途真係開個洪水橋站,理論上真係對洪水橋有好大的幫助。


不過,如果你問我落唔落注買洪水橋時,我仲係會有點猶豫。首先,呢個計劃搞幾耐無人知,一旦撻Q真係唔得你死,而另一方面,我認為洪水橋地理位置仲係比較隔涉,就算呢家開個站係果度,但由洪水橋出番香港其他地方,都仲係好鬼唔方便。始終香港的市區係港島同九龍,我唔認為呢個中心的區域係二三十年內可以有咩改變。故此,除非高鉄會加多個洪水橋站,將洪水橋同市區的時間大幅收窄,否則,如果要買前海概念,我都仲係建議屯門同元朗。


屯門始終叫做已發展的大型市區,區內設施已經成熟,而元朗東果部份亦係不停發展,加上西鉄的咽喉優勢,連埋古洞的綜合發展,元朗將會係另一個位於香港北方的中心點之一。但點都好,大西北呢家仲係有好多落後的樓盤,大家不防入黎尋下寶,或者等幾年可能有唔錯的升幅都唔定。


請去like my facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力