虛心學習

身邊有好多朋友,佢地的世界觀,時事觀,常識,通識都非常狹窄,除了番工之外就係玩同食,對於週遭發生的事莫不關心。


曾經有朋友問我點解我可以好似好識野咁,其實實在我都係半桶水,不過我都幾中意睇下新聞,了解下世界大事,了解下經濟新聞,慢慢從呢D野不斷吸收同學習,慢慢你就會發現呢個世界好多時D野係千絲萬縷,然後你就會有你自己的眼光,有你自己的獨立思考,呢種能力係等同於財富,係一種像學識一样,無人可以攞走你的本錢,所以我朋友問我點解識咁多野,叫我教下佢,我只可以同佢講叫佢每日睇下報紙,睇下新聞,不過我諗好大機會都係多鳩魚,睇怕到電視播新聞時,一係就係轉台,一係就係痾屎/尿時間。


又曾經有好幾個人叫我教佢地投資,其實老實講,如果投資係指股票的,我就輸到仆街,真係獻醜不如藏拙。但講買樓的,我其實一般都好少同人講太多,因為買樓的投資好多時都會同人的本性有出入,始終問得我買樓的人,99%都係上車客,自不然佢地心中已經有自己的既定模式,到我去講我如何買樓時,佢地一定會覺得係痴撚線,到最後又會話我係投資,佢地係上車,大家睇的野唔同,開始果時就討教,埋尾就好大機會覺得唔岩洗,講埋都係晒時間。


唯一一個成功的例子,係一個我多年的中學同學,呢條肥仔勝在佢自我意識唔強,比較容易接受他人的思維,故此當佢話想買樓時,我輕輕推佢一把就將佢成為業主。還記得當日我同佢講,買樓好簡單,你先搞清楚你係買黎自住定投資,如果係投資,所有乜鳩坐向樓層都係廢話,我建議佢你最好唔好去睇樓,總之價錢平就最緊要。我話你信得跟我買,就要信我呢D痴線的行徑,而且只係信我一個。因為我買樓經驗多,我知點解令經紀最易做野,你如果問其他人,佢地的意見一定又多又亂又唔等洗,一時人地又話坐向,一時又話地點,一時又話西邪,一時又話黑廁,一時又話廳大房細,一時又話廳細房大,搵到岩果間,又話個價貴,搵到平果間,又話不如睇定D,總之有無數咁多無standard的指標去講買定唔買,係我眼中都係廢話。



作為一個投資者,眼入面應該只有$,無任何其他指標。$可以分為:


1. Potential可賺的升幅
2. 租金回報
3. 成本


你計得掂上面就OK,其他野唔太重要,總之你唔好買咩凶宅,山卡拉,或者一樓,其餘稍為係大小小的屋苑,到最後都只係回報回報同埋回報。因此,我幫佢搵左個盤,無樓睇,直接簽約,216萬入,而家唔到三個月就250-260萬左右,佢諗番轉頭都覺得痴線,但的確就係咁先買到樓上到車。


個人而言,由我寫呢個blog開始,己經講緊細價樓會大升,得出呢個結論係因為之前講過所有的指標都指向迫資金流入細價樓,而呢D指標咪又係果D咩SSD啊,BSD啊,收緊mortgage啊,QE啊….etc. 呢D野日日係報紙都有寫,資訊係大家都係同一個平面,我無比任何人更多的資訊。不過就算D資訊係報紙,大佬你都要睇先得Ga….對於好多人佢地只係識玩識飲識食,但係完全忽略呢D資訊,蝕底就唔可以話有,但係搵錢的機會就錯過了。


今時今日,其實只要過去一年你有中價樓,沽出後又買番間細價樓,執多一百幾十萬真係好容易。我已經身體力行買入九龍東,又賣出另一層沙田的樓,中間一來一回幾個月保守估計又多賺10%樓價。需要的,只係一個開放自己,學習身邊事物的心。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力