彈劾CY

係曾蔭權時代,我成日都覺得D人好無聊,成日搵位做佢然後話佢貪曾,你問我佢貪唔貪,我唔知,但我揀”信”佢,亦覺得立法會太多反對派,所以有保皇的人係立法會,都叫做幫到香港向前。


不過,自從CY上場之後,政治白痴的我開始去了解下邊個黨係邊個黨,佢地的理念係做D乜,慢慢我開始發然,原來我係曾蔭權時代的討厭人民力量同埋社民連,今時今日我慢慢傾向支持佢地。無他的,成日保皇,敗也保皇。


正所謂水能載舟,亦能覆舟,係好的領導人下,保皇能夠穏住立法會的大局,助政府有效施政,令香港可以邁然大步向前。但係,係今日CY的領導下,九流政府推鳩流政策,但保皇都會合埋眼照屈機通過,未來呢五年我諗真係柒古碌叔叔,痾屎一篤篤。


點解今日講政治?主要係新聞一方面講泛民話要彈劾CY,我一聽到真係同長毛一样開心到請人飲茶。但另一方面,民建聯果班保皇屎忽佬,竟然夠膽出黎話CY無誠信問題?你係咪真係on9 ga?有時D野真係唔可以暗住良心做人囉,你班友仔真係要保皇保到已經無左底線的話,我亦對呢個屎忽的政黨嚴重失去信心。


而今日,梁粉的張震遠亦係鳩up話梁掁英無誠信問題,一個個有多少地位的人物全部都硬係電視面前講大話,我真係好難頂。不過仆你個街,習總竟然仲話CY做得好,你係咪真係唔知香港發生緊咩事啊?


CY的失敗,除左誠信問題外,仲有的問題係佢的號召力驚人的低,成個政府班子真係可以用一榻糊塗黎形容,麥齊光因為以公濟私,成為有史以黎最短任期的問責官員;吳克儉搞個柒的國民教育,12萬人上街;陳茂波好搞唔搞就搞盪房,又玩醉駕;陳家強,張炳強,陳德霖幾隻叉燒呢家就成日出黎搞鳩個樓市扮晒英雄on99;由CY到佢個班底以至立法會班保皇全部人都係閪到無朋友,你班友係咪真係想搞冧香港先得啊?


唉,講到呢度都已經想核爆,但最柒的係今日CY仲要任命劉江華做財經及內地事務副局長,你係咪真係唔知呢條友係幾咁令人乞人憎啊?我本身其實唔介意共產黨入侵香港,因為我都住過大陸,都叫做接受到小小閪野,但問題係唔係呢家去到無人才,要不停搵d柒人黎管香港先得啊?


CY / 吳克儉 / 陳茂波 加埋成堆保皇的蛋散,再整多個劉江華,呢個政府的評分係前所未有咁柒低,唔係我唔想香港有人做實事,但睇黎呢家係成班人都係度做柒事,如果唐唐做特首的話,那怕佢低能都好,肯定會有D勁人如任志剛加入,幾柒都好都應該唔會衰到過而家囉。


如果我可以選特首的話,我一定唔會投比CY,而而家泛民真係彈劾特首,我好希望有人能夠係網上搞D群組比我支持下,因為我真係好撚唔妥而家的政府。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力