樓市會下調嗎?

自從推出BSD同SSD2.0之後,成交顯著萎縮,成個市好似定左型咁,一手盤又唔係好去到貨,二手盤成交少但偶有破頂的成交,市場開始不停有人出黎講樓市準備下調了。


不過環觀而家香港的形勢,我又唔係咁悲觀。首先外來的環境係已經又宣布QE3.5 (或4.0),印錢又大左一部,而熱錢又源源不絕咁流入,可能陳总話比你聽呢D快錢係唔會入樓市鎖三年,不過銀行水浸點都會影響銀行對mortgage及估價的取態,你話無影響就呃你的。再者,熱錢流入令股市氣氛上升,又或低息而刺激的換樓鏈,都會為樓市帶黎一定的支持。


對內,梁班子最近比人啫住個頭叫佢落台,呢家立法會都有好多人唔妥佢,不過佢攬住個保皇黨應該都未至於會輸左個位,所以一方面有人話CY會以打樓市為名黎轉移視線,但我相反就認為CY或許係要以放寬限制為主要目的,畢竟成班地產商同佢迫宮,呢家地產商全部賣唔到樓,一定同佢扎馬。以未來一年的財政預算又因印花稅大幅減少而可能錄得財赤,係平衡利害的情況下,我認為CY無理由繼續搞個樓市,導致同地產商決裂,而一上位財政又見紅咁點著幾廿個火頭。所以,如果能比個樓市起死回生,也許地產商唔會係佢弱時踩多腳,又可以扭轉明年的財政預算,Win Win同lose lose game,應該好易揀。


為左支持樓上的論點,小弟亦如在留言欄中所述,會以先買後賣的形式黎換樓,亦係上週的時候係九龍東另覓左一個我認為低水的兩房單位。係搵樓的過程當中,再度同經紀溝通多左更貼市,其實中下價樓已經有回暖的跡象。好多人慢慢都偷步入市,我之前講的200萬上車盤的入場版,更加係無受過BSD的影響咁劑而節節上升。


不過其實係搵樓的計數中,我開始發現市場有一個扭曲,就係lump sum細的野呎價會跑win同屋苑的大碼野。你可能話咁350呎同1000呎個呎碼唔同,唔係人人食得起,有少少偏差都好正常啦!係就係咁講,不過我所講的偏差係向350呎同480-550呎呢個百零呎的差別,亦即係一房同兩房。就以我買的屋苑為例,一房做呢家呎價比兩房的竟然貴10-15%咁劑,足以證明好多需求係只係唔理好醜,追左上車先算而炒出黎的。


所以,係我揀樓的時候,我已經由一房轉戰兩房,追番個低水的選擇。你可能話咁咪可能要比多一舊錢囉?原來又唔係ga喎,因為你如果當一個優質一房戶係300萬的話,你可能會搵到個普通的兩房戶係330萬左右,槓桿下其實首期唔係差好多,真係應該買多間房唔好慳錢。


點都好,樓市在我而言應該仲有幾年玩,而家更未見到有下跌的可能性,建議如果買樓或換樓的,不妨開始搵下大小小的單位,但呎價會比番個discount你的,或許可能可以追番d落後都未定。


請去我facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力