房策從嚴?

每次係電視見到CY條仆街,每次都會令我再討厭多佢兩分,可能你會話我先入為主,但的而且確我覺得佢係又奸險,又無厘頭。


奸險並非係講佢僭建,反而係佢如何處理僭建,成個形象對我黎講已經係跌到落谷底。不過,說穿了僭建係事實,佢不能承認係因為如果承認就有誠信問題,直接會影響佢的王座,所以如果你問我係佢我會點,我可以答你我都可能同佢差唔多,因為頭已經洗濕左,係賤就要賤到底。


而話說回來,呢條CY應該係醒目仔,佢呢家同地產建設商會搞對台,唔Buy佢地反建議,佢一定計晒數。畢竟可能佢覺得如果讓步就等如屈服,肯定又比人話佢官商勾結。為左立官威,死人都要同你頂到行,繼而轉而視線,免受僭建追擊。故此佢企出黎話要從嚴,搵班地產商開刀,打擊樓市,佔領道德高地,望能脫險。


OK,你要搞鳩個樓市就搞,我都無乜計,但問題一再強調,呢家搞鳩個樓市做乜鳩先?


買樓的黎睇,上車的,我想問政府話搞鳩個樓市,你估有幾多呢D樓市小學雞會肯買樓?九成人一定縮一縮話睇定D;投資的,要比SSD綁三年,隨時又唔會郁;外國人黎買,又要比15%,變得好唔吸引;公司買樓比員工住,同样要比15% BSD,九成又唔會買;如是姐,每個需求的族群都應該會大減需求,誰來買樓?無人?咁係咪價就要跌?


從賣樓的人黎睇,自住的,你估呢個時勢有幾多人堅夠膽賣走自住樓去租樓?投資的,賣左又買唔撚番,放係銀行又低息,又通漲,賣黎做乜?發展商,今時今日財雄勢大,賣樓都唔急,咪求價唔求量,貸尾清唔晒,咪慢慢起樓囉;政府賣樓?喜雅深水埗賣8000幾蚊呎,OK,你又可能話佢本身係當私樓賣?咁綠悠雅苑呢?計番成條數係9310蚊呎,不過實用都要6500呎,已經打埋七折,但係你話抵唔抵呢?隔黎青怡花園賣緊6000幾蚊呎(建築),我唔見得政府又賣得幾平喎,咁政府話賣居屋都去到呢D價,我想問有邊個會自己隊冧個價落黎呢?有ge,勁等錢洗果D囉,如果唔係,根本無一個賣家會減價賣樓。


無人買,又無人賣,更加無人平賣,A準無生意,發展商賣唔到樓,上車無得上,稅收無得收,業主無得賺,外國人投資又無門路,呢家個房策,做乜柒?


所以我認為,政府buy time 賣多供應又係on膠無極限,你自己賣樓打七折都拍住二手價,你叫人上車但又嚇鳩班靚仔,咩料啊?發展商賣唔到樓肯定拖慢施工,又少一堆供應。二手業主楂住D貨又唔放,成件事咪又係似乾夾個價上去?


當然,有一部份淡淡一定會心存理念話某一導火線就會令樓價大跌,呢样野我同意ge,不過一定要係天災囉。如果你認為呢家係泡沫,我就唔會認同,因為我相信每次樓市如果因經濟爆破,事前個市一定要夠癲,正如天要你滅亡,必先令你瘋狂,個波一定要吹得夠大,牽涉的人夠多先會爆。如83年,阿豬阿狗都魚翅撈飯,爆;如97年,連排隊都有幾十萬,一人可以楂幾個單位,爆;如07年次按,美國人0%上會,D latino都可以買兩三個單位,爆。但呢幾年,成交都超級低,新買樓的人又少,點爆?跌10%可能就有一堆入狗衝入去買番,唔駛1000-2000宗成交,好少錢又托番高個價,點爆?


講到成交,再粗略鳩up一下,試幻想如果一個正常的香港,每個月假設應該有5000宗成交,當中個需求包括上車,賣自住,樓換樓,投資…..等等,呢家每個月得番3000-4000完的話,個difference好大機會係少左上車果班需求,因為樓市小學雞最怕死。政府話buy time, right?但同時間政府都係係度積慮緊個剛性需求,迫住呢D要買樓人去租樓,所以如果好粗略咁鳩估下個需求,每個月少1000宗,時間累積一年就12000個需求,兩年就24000個剛性需求,比你禁住呢D需求一時三刻無所謂,但政府自己賣樓都去到原來係今日水平,呢D需求可能係某一日就會如缺湜般爆發衝入樓市,到頭來上車的反而又蝕租,又買貴,政府何必比錯signal害左D後生仔呢?


CY話從嚴,我睇到的係一堆不合邏輯的安排,只有百害而得一利,果一利就係佢自己可以彰顯強勢政府。為左滿足佢一己的權位,受害的就係全香港,我反而覺得曾蔭權真係好到不得了。作為香港人,我唔理你班政棍想點,我只係想香港繁榮,人人有安樂茶飯食,亦可安居樂業,但以上的野,我睇唔到CY可以做到,就算佢心想做,但係佢個班子都做唔到,如果我能投一票的話,我肯定唔會揀CY。從嚴?我屌你啦。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力