MY MPF

係好多唔同的報紙同新聞,大家都會見到話乜鳩野MPF係強迫金,乜撚野收費好貴,然後就得出一個結果係要反對MPF。其中我深信有一D指控如收費太貴係成立的,而積金局是咪退休政府樂園就唔係我要探討的問題。相反,我係想從其他的角度睇下MPF的好處。


眾所週知,香港的人口老化係無可避免,所以如果我地係無任何的退休保障的話,我深信會有好多人退休不久就會跌落綜緩網,特別係當年老多病的時候,錢會變得好緊要又好洗費好大,之前睇鏗鏘集都有講有人計錯數,一個大病打亂晒成個退休計劃,所以MPF的出現,某情度上都係幫社會分擔左一部份的壓力,防止到時一個後生仔要養幾個老人的負擔。


還記得我做保險公司的果段黑暗時間,有一句野我當時個阿頭講得好岩。佢話,或者你可以覺得MPF或基金呢D野點衰點衰,如果舊錢係你自己去炒賣,可能會回報勁好多,但不過你行出街去問下人,有幾多人你叫佢攞幾皮野出黎你睇佢攞唔攞到,可能你會突然發現有好一部份人真係攞唔到,所以MPF其實真係有佢的功能。


畢竟,或者睇緊呢篇文的你可能好有計劃,但係你的另一半,或身邊的朋友,可能好多人突然間叫佢攞十皮八皮,有一大部份人係攞唔到出黎的。MPF的出現,真係強迫金,強性迫你去儲錢,呢一part,我都係幾同意的。就以我自己為例,我咁多樓都好,但我儲錢真係好唔掂,我有錢就會唔知點解fing左去,所以我認為MPF雖然貴又好咩都好,但佢真係幫到我儲左一筆錢。


其實儲到已經好偉大,可以防止一D亂鳩洗錢的人到老時好快咁跌入綜緩網。不過,呢家個社會好在意儲左呢筆錢然後又點?有報紙話個阿更阿叔有三份MPF,一份賺12蚊,一份賠80蚊,另一份蝕360蚊,然後就話總括MPF都幫唔到佢。再重申,可能呢個阿伯無mpf ,佢退休時可能十皮野都無。不過算啦,第二個問題呢家報紙佬就話回報低,收費貴,好多人都蝕錢。


表演一下,小弟的MPF到今日為止有15%的正回報,唔係有咩咁威,但總叫做有錢賺先。不過我認為MPF的操盤方式可能係好多人無認真諗過,所以先會出黎係咁屌個政府。


其實簡單D講,由你開始做野到退休,你唔可以cash out,MPF係差唔多迫你做Warren Buffet,人人都要buy and hold。亦因為咁,好多人就其實無理佢,佑個錢係個基金戶口度滖錢,畢竟平均成本法係話,高的時候買少D,低的時候買多D,Right?


之但係呢样野又係保險果時個阿頭教落,錢的野有時係同人一样,坐得多都唔係咁好,郁下做下運動先最健康。其實MPF你芋程度上都可以諗下點样去操盤,好多時候你的基金公司會一年比幾次(我用AIA,一年四次)可比你去轉換基金,其實你好應該諗下點样好好運用呢個咁著數的事情。


我的操盤都算係幾簡單,買任何野其實都係靠低買高賣,咁你就會賺錢。我之前就係買香港股票基金,在上一次的21500中將成個portfilio轉去做保本基金Guaranteed portfolio,然後一路佑佢供,直至上三個月左右係一萬八千幾百點果日,我又轉晒成個portfilio去番晒港股基金,亦因為呢次改變由負回報變為正15%的回報,呢個亦係我最近的一個諗法。


背後的邏輯好簡單,你如同係玩歡樂金宵的歡樂咭,但更大的優勢係你估錯短線唔駛輸,只要你認為未來有一日個市會低於現價一定的水平,你就可以沽出,而當你認為未來一年有一日會比現價升一定的水平,你就買入,如是者每年做一兩次,你的MPF就好大機會跑贏你朋友的MPF 5-10%。


唔好睇少5-10%,你一年人做30-40年工,果個複息 of 5-10%一年,好和味。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力