忘記目標

我地從商的會有個vision statement,又或有我地會set左個objective,然後先會制定相對的策略。呢件事好難調轉話我地先制定策略,然後睇下呢堆策略會帶出一個咩objective,如果從商的人係咁做就通常都無乜好結果。不過,我地天才的政府就好似正正做緊呢一件事。


假設你而家買左部新電視,叫人黎安裝,係安裝期間,個工人唔小心鑽洞鑽爆左你條電線。為左維修,你就搵人黎係面牆度開個大D的洞,諗住補番條線後再線灰油油。好衰唔衰,開大個洞時,電線著火,成面牆變到黑晒。於是,你就諗如果係咁,不如成面牆從頭搞過,由頭再線灰同油油。但係呢個時候,你諗諗下橫掂都係,不如成面牆隊冧佢,然後偷番五吋位做個衣櫃,對廳果面睇電視,對房果面就用黎裝衫。搞完一輪,慢慢已經唔記得左,究竟原來個目標係要做乜?


今日我地的政府同以上講的都差唔多,呢家究竟係要壓樓價,定係減風險,定係幫人上車,定係打擊炒樓,定係要排外,我諗政府已經唔係好記得,所以佢出招成件事都係感覺係亂,無他的,因為官員的口供都唔一致,欠缺主題,所以做的野就完全係不知所謂。


- 如果政府的目標係打擊炒家的話,SSD已經將短炒的人打死晒,我唔明白點解要提高至SSD 3年,目標係咩?打擊唔存在的人?

- 如果政府的目標係要風險感低,咁收緊樓按至更低成數咪得囉,呢家其實投資的去到5成,嫌風險高咪再cut囉?

- 如果政府的目標係要幫人上車,咁呢家樓價又唔係跌,佢又無幫到人上到車,搞乜?

- 如果政府的目標係要拒絕外來人仕的,ok,你唔駛打稅的,直接講外來人仕唔比買樓就得。


點講都好,之前已經講過,呢家成件事已經係唔知政府上點,呢個政策出台之後成個市場係無嬴定,問你死未。


本來我諗住林奮強入政苦後會令政苦係樓市政策會更有效,點知佢自己就比人擺左上台收埋皮,呢家個政府就比幾條蛋散係度也文也武,我還是覺得大家應該自求多福。自住樓,呢家有水位都要買。


請去like我facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力