歐洲見聞

首先同各位觀眾”沙個靚冧”先,因為上星期我出左trip無帶自己電腦,一般打字我又唔中意用公司電腦打野,再加上丹居勞頓,我訓教的時間都係猛猛緊,故此差唔多成個星期後先再寫野,希望大家無覺得呢個星期好失落。


不過講開出左呢個trip,我都不忘去同唔同國家的人了解下佢地口中唔同的情況。


係英國的時候,我估計情況都唔係太差。我見到一個450呎左右的單位,要150K英鎊,而一個4 bed rooms的house,係600K英鎊,呢個係Zone 1近Victoria的價錢,唔算太平但亦唔太貴,不過我唔太知道英國邊個location好D,只見都叫係D ok的區域,呢個價錢我覺得可以接受。


而係芬蘭同瑞典,我就同過兩個同事傾關於而家整體的歐洲形勢。基本上佢地話最近某兩大公司先岩岩上星期又話要炒人,而好多公司都已經head count freeze左好耐,而佢地的朋友話見到好多時個sales forecast都比較weak,簡單D講,呢段時間先係惡夢的開始,過去幾年只可以算係”薀样”期,如果係咁估計,呢個歐洲想變番好真係有排,因為始終北歐其實係傳統上都比較係財務穏健,但佢地都見到個大勢黎緊搵佢地的時候,肯定未來3年都唔會變番好。


係德國方面,我同其中一個廠家傾過,而家的工廠形勢都叫穏定。不過可能呢件事同佢地的行業有關,所以唔可以100%作準,但係佢話整體德國的經濟都唔錯,佢唔感覺到有咩大事黎緊。


而東歐方面,我相信生產係放緩左。我地個sales都話d客的訂單量係難左同埋細左,所以整體個氣氛雖然唔係好差,而且東歐都叫做發展中,所以都叫頂得住。


耐何係報紙都仲係見到西班牙同希臘呢D國家的野,我相信簡單黎講成個歐洲有排都進入風眼,看來應該ECB會繼續印銀紙要去救市。香港樓市睇黎睇樓量呢個星期亦回升,相信市場消化晒D BSD後應該會重拾正軌。無他的,全球量寬,唔係樓升了,只係錢的價值跌了。


請去like我的facebook:http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力