新世代管理人生

我喜歡幫人,雖然我個样唔似,但係我好唔介意將我所見到所識的野,分享比我身邊的每一個人,特別對於以樓市去管理人生呢一環,我樂意之至。


故此,我每年都會參加一D大學的Mentorship,佢地會安排三兩個mentees比我,等我去分享我的經驗,幫佢地更快的去投身社會。今個weekend,我就認識左三位新的小朋友,先睇外表,佢地都真係好細個,真係令到我都有番D年青的感覺(但我諗如果你地係現實生活見到我同佢起行埋一齊,以為我地係同學都似,哈哈)


三個二十出頭的小朋友,我問佢地的人生目標,三個都係答搵份好工,做好份工,搵幾多幾多錢咁,有一個就話之後要搞自己的生意做老闆,其實黎黎去去都係呢D野,每一年都聽慣。比佢地大差唔多十年,當然我對人生都有我的睇法,特別係大家都睇過我個Blog咁耐,都知大約我係點諗。我同佢地講,工作上,其實我都係fast track果一類人,人工,亦比同年齡的人應該要好。但我的工作上成功與否,去到今日黎睇其實已經唔係最重要,反而係點样管理好個人生先係最緊要。


作為一個仲未入世的人,我明白如果講樓對佢地黎講好遙遠,所以我盡量問下佢地一D數字。首先,大家有睇過我你條命值幾錢?呢一篇野,我就用番同一個問題問佢地。三個人,一個答五千萬,一個答六千萬,一個答五六百萬,其實,並無對與錯。然後我再問佢地一百萬對佢地有咩概念,一個就答一百萬做生意好快無晒,一個就答一百萬買唔到一層樓,好少錢,最後一個答乜,我唔撚記得左。但三個人,都係覺得一百萬唔係好多。問完之後,我問佢地你要儲一百萬出黎要幾耐,佢地D眼仔轉下轉下,其中一人就即刻答好灰,其他人都領會到個意義。


一百萬,如果一個月儲一萬,要8年+4個月,但就算儲到,對佢地黎講,又唔係好多錢,個落差好大。係呢個時候我同佢地講的,係點样去管理自己的人生。佢地而家的注目點,只係出黎搵一份工,見步行步,其實如果漫無目的咁打工打工,其實只係做左人地的奴僕,燃燒緊自己的光陰。一百萬,對於佢地黎講,係用錢去衡量,但在我眼中,換來的係時間。一個炒家,買間三千零萬的鋪,楂一個月摸出執二三百萬的,比比皆是,人地一個月賺的,係你以8年零4個月或更多的時間辛辛苦苦儲番黎的血汗錢,會唔會應該思考下,是否值得?


其他所謂的mentor,可能有好多工作上的經驗值得學習,呢D野係要學,但係佢地的人生,可能只係一個做得好好的奴隸。一言以蔽之,好多人呢家係等於一開波,就叫我教佢點样做一個好的奴隸,Sorry,我做唔到,因為我唔想害左你。我能教你的,係你點样係做奴隸的情況下,一點一點的鋪排令自己得到自由,然後你可以按自己的興趣做自己喜歡的野,當然你如果之後都中意做奴隸,呢個亦係你的個人選擇,但有得選擇,係我可以教導的。


奈何,唔知係我地的教育洗腦太勁,定係呢一代真係久缺主動性,我只係叫佢地add 我facebook,覆下Email,都欠缺主動。唔通,真係要我地連錢都幫你賺埋再叫埋飯餸餵埋先得?又或者,係佢地眼中,我只係一個吹水神化的理論大師。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力