越多反對意見,樓市越升

生活係香港,相信大家對於反對,上街,抗議,示威已經毫不陌生。最近東北搞回收,D村民又走晒出黎抗議,果D咩環保團體又抗議,總之呢家香港政府做乜春,都會有人抗議咁劑,呢個,正正就係作為業主的我的利好消息。


首先我必需澄清我不支持亦不反對政苦搞咩東北,對我黎講,我唔係持份者,呢個Project對我無”直接”影響,但當然提供左多D樓出黎令樓價舒緩,呢下係對我有間接的影響,不過點都好,我要討論並唔係該不該搞東北,而係社會的各方聲音大了,係樓價上升的其中一個主要因素。


今日的民綷主義抬頭,D人乜撚野都話關佢地事,然後乜撚野都會上街示威,呢個趨勢我相信亦會持續。不過,作為一個政策制定的政苦,我之前亦講過任何政策都一定會有正反兩面。例如呢家話搞東北,工人,承建商一定好開心,而相反原居民,環保團体就一定反對。而如果要填海起公居解決輪侯策的話,排緊隊的人一定會支持,本身有海景受影響的人,環保的人實會反對。所以,我唔相信香港政苦可以推到乜野政策出黎係全香港100%的人都會支持。


係以前,港英政府年代,大家都知我地係殖民地,好多野唔到我地揀,唔到我地發聲,所以就算有人唔鋸,但個聲音都會比人壓左落黎。時至今日,當我地回歸後,香港叫做番番入我地香港人自己的手,大家都覺得自己拥有呢個香港,所以任何野影響到自己的,就會變得好撚大聲。加上記者的低水平配合,傳媒亦經常佔據道德高地去搞鳩個政苦,抽鳩佢地後腳。試問,香港政苦做得D乜?


老實講,大家都知樓市升就係話供應問題,而供應問題又始於無地起樓。好啦,呢家政苦話造地解決問題,收地番黎,哪怕係佔社會少數的村民又出黎抗議;填海咩,又話破壞自然,白海豚無地方住;增加樓宇高度呢?又話睇唔到山肴線,有屏風效應;比農地平D轉用途起樓咩?又話官商勾結,益左班地產佬。


呢家D人,議員,環保團体,佢地其實經常企係矛盾的立場,但就搵左政苦做磨心。最柒的,我更以議員為不恥,其中亦首推上界立法會議員李永逹,經常講D野都其實自打咀吧,總之呢样又反,果样又反,我真係睇唔到政苦仲有咩計可以搞掂個樓市,特別係因為低民望的原故,有心亦無力。


其實,簡單如朋友約食飯,一班人入面你如果負責約過就知有幾鳩麻煩。一係就呢個得,果個唔得。果個得啦,又問下話呢個去,佢又唔去。得閒的,又話食呢样,唔食果样。當次次都係咁之後,約果條友都會慢慢收皮。所以,我通常都係盡力去配合果個,人地約我,我一係得,一係唔得,得的就食乜,去邊,時間都隨便你,予人方便先至大事可成。


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力