形象落差

走在街上,大家會經常見到唔同的面孔,從唔同人的面孔,佢地都會營造出唔同的形象,呢個形象到你認識一個人之後,特別係新朋友,你會發現往往會有一個落差,一個睇上去好成功官仔骨骨的人,可能其實並非如你所諗咁样咩撚成功。相反,有時一D其貌不揚的人,又會發現原來可能係醒目仔一名。當然,當中亦有不少係無論個形象係點的傻仔,往往係言談間都自我感覺良好,乜野人都有。


每次遇到一D落差比較大的人,我都好有興趣了解下究竟發生咩事。舉個例子,作為一個男性,我見到一個高高大大,外表正正常常的男人,總會有種感覺對方都係一個”男子漢”。男子漢的特質,在我而言,就係唔會計較雞毛蒜皮,有份Ok的工,有層樓,有小小積儲,總之係可以負到一定的人生責任,特別係由我地呢個年齡再開始識的新朋友,30歲起步,應該唔會太多花靚仔,事業亦應該小成,呢個,係我眼中一個正常的所謂男子漢應該有的特質同條件。


但係原來今時今日以上的條件已經變得有點苛刻,雖然我呢個Blog主打係買樓,但係先唔講男子漢有無樓呢下,其他方面我發現原來做所謂的男子漢都越來越少。唔知係唔係我地呢一代人的父母做得太好,有D你睇落好似好鬼成功成個ibanker高高大大的人,佢的性格可能同一個女仔無乜分別,做事婆婆媽媽,斤斤計較,待人接物又唔識大体,有D又好似有語障咁好似唔識開口講野咁,再知多D的話,可能呢D人30幾歲都係搵果萬零兩萬蚊,租間湯房或一間細單房,番到公司原來係一條老散,同佢的外表可能有莫大的出入。


當然我所講的係一D比較極端的例子,如果全香港都係咁撚样的人就死一千次都唔掂。不過,如果我地去以貌取人去攞個first impression,好多時候原來都有一個落差,分別只係在於多定少。


所以,人真係好撚奇怪,就正如大家去飲的時侯如果比D朋友安排同其他人撘枱(做兄弟的時候經常出現),有時你見D人個样醒醒目目,點知一開口,一講野,已經露饀。但係總括黎講,我得出的一個通常呢D人的共通點都係有一個,就係佢地通常都係”自我中心地唔去認識新事物”。


自我中心的人我諗大家識好多,我都算係一個,哈哈,所以我講的係自我中心地唔去認識新事物的人,通常呢D人有兩種,一係就覺得自己好撚醒,呢個世界已經無其他野值得我學;另一種就係自己唔撚醒,所以根本唔知要學D乜,完全天然地吸收唔到任何新事物。對於呢D人,通常都係得一個結果,就係唔會進步。


唔會進步的人,通常亦唔會有咩工作上的大突破,所以一般做野又會保守D,風險承受能力又低D,所以往往係決定一D問題上面都會比較擔心同猶疑,形成婆婆媽媽的心態。而當去到人生大事,如買樓投資等等的時候,一係就聰明仔想賺到盡等大跌入市,一係就怕死到PK死都唔會入市,因為怕供死一世,無論係邊種原因,都係令到佢地最終會傾向原地踏步,我亦稱之謂failure to launch。


所以,其實每當我遇到呢D人,我都會有D羡慕佢地點解可以生到個咁可靠的样出黎,但又會好可惜點解佢地唔好好應用呢個先天條件去搵多啖飯食。造物者真係好公平的,那怕你有一副成功的尊容,但性格仍然係主宰命運,走唔甩。


請like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80后求生隊長/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力