人生管理學(2)

試想想,小學考中學的時候,你會覺得中學生好勁。中學考會考同A-Level,你可能會覺得入左U的好勁。入左U之後,你又會覺得D人畢左業之後搵到份唔知咩大公司的工好勁。到你自己入到大公司搵到份好工之後,你又會覺得你公司可能某某”大RED他”好勁,到你做到大RED他之後,你又會……一路向上望。其實呢個世界好撚古怪,每每當我地望番轉頭,先會知道自己之前幾咁硬膠,亦睇到每段時間的人,有咩野不足之處。


向上望,總是有D野看不清楚;向下望,總是看到人的不足,呢個係一般的人生經歷。不過當然,有D人坐左係上面,係可能完全靠運氣,呢個世界,幸運的人或靠样食飯的人,也好多,所以坐係上面的人,亦唔一定係勁,呢個亦會係你向上爬的時候可能慢慢發現,其實果條友,都無乜咁巴閉姐。


講咁多呢D野,其實管理人生有兩點係好緊要,一就係人係要進步。簡單D講,就好似買樓咁,你坐係間屋入面,得個鳩Up,有意無意間都會自動過濾所有有關買樓的資訊,或者無確切去執行了解點買樓,永遠唔踏出”買”果一步,或者唔踏出去”了解買”果半步,咁咪即係原地踏步囉。做人好撚簡單,不進則退,唔一定講買樓ge,做野都係咁,你唔裝備自己,都算,但如果係公司人地比多D野做你都推,慌死蝕底要做多D野,咁你咪其實又係自己搵自己苯柒。識多D野,都其實係裝備自己進步的一環。


講到呢样野,又忍唔住要屌下D 80后,我其實好撚憎D人成日話番大陸驚乜驚物,好似要佢去死咁。當然,我都唔係好enjoy番大陸出trip,但問題係呢家大陸的發展快到好似坐火箭咁,而好多人,真係唔想特別label某一類人,但係好多真係中五中七畢業讀唔上的人,仲係停留左係大陸1980-1990年代果種感覺,覺得大陸點衰點衰,好明顯我就睇到佢地有幾咁迫自己做井底之蛙。好大機會,佢地對強國人的印象,就係靠今日的傳媒係上水,廣東道,買樓,雙非等新聞已得知的,當然我作為香港人都有一絲想保護香港的心,但與此同時,太多的香港人,特別係後生的,對於世界發展緊咩事,大陸發展成點,都無自己的一套價值觀,所以就比傳媒洗腦洗到溫溫等,有咩就覺得自己係香港人就天之嬌子,再激D就上街搞對抗,或者冤鳩個政苦乜柒乜柒,好可悲。


利申一點,我唔係支持定反對大陸同香港的任何野,我只係覺得,你無親身体驗過,又憑咩去judge呢?可能有人會話,屌我有去番大陸揼過骨ga,D大陸人,都係幫我揼骨ga g ma。你可以咁諗ge,不過對於中港兩地做野的我,從好多其他的地方可以話比你知,香港大學生,十年後的水平一定同大陸的持平,你話我話la。我公司已經唔再請香港人,大陸請番黎三五千蚊,已經做到基本野,一萬蚊的,都叫係個manager仔。香港大學生,老實講,係我眼中除左醒DD之外,已經無乜優勢。


咁講咁多又有咩用呢?有ga,認清趨勢你就知道應該點玩。香港的後生越來越不思進取,係明顯的,大陸的國勢上升,係肯定的。所以,香港玩完,係真係遲早的事。敗,唔係敗係我地手,好大機會係敗係90后至00后,果一代人又再受寵愛一點,又不能吃苦一點,人生基本上佢地老豆老母幫佢管理,而幫人管理果份工呢?Sorry,我唔知有幾多人可以成功努力做好一份工。而家香港食的係老本,係上一代打出左個江山,打出左個environment,再加上財富效應,佢地搵完就傳比下一代。


所以如果你諗下,慢慢香港的資源/樓都比一D可能根本唔識自己思考,管理自己人生的人楂旗,相當於呢家你搵條靚仔叫佢做管理一個過百億的基金經理,你認為會點?遲早,咪敗晒副身家。大陸人入侵,係肯定ga la。 溝淡,我亦都寫過。唔想比人溝淡,守住你地D樓,好緊要。守唔住,做叻仔,沽自住樓,十年八年後,夾爆淡倉的人會好慘。(待續)


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力