再談新界東 vs 新界西

之前寫個一篇關於新界東 vs 新界西,近期就即刻整左個屯門瓏門對憾馬鞍山迎海,成個地產界的焦點就落晒係呢兩度。


瓏門的開盤價係大約企係10000蚊多小小,而迎海就係大約8000-8500左右,一個就係新界西,一個就係新界東,兩者一样新但屯門樓就相對叫貴小小。分析一下其實個價單都有小小唔係太可以直接對比,主因瓏門都有幾多林林嬸嬸的優惠,大約減完車位再減3%即供,再減3%新地會,大約都可以再平13-14%。而迎海就最多係即供減5%,所以都會將個呎價拉番低到9500 vs 8000左右的水平。


不過再細心睇下銷售策略又有D唔同。瓏門一推出黎呢D都係靚單位,前面做好個價先慢慢推D工廠景兩房。而迎海本身呢幾期都係企係較入面,將來都會有新的期數block撚晒,所謂的海景都係有限年期,個呎價亦應該反影番係景觀較次的因素。呢家呢個價,算係瓏門的優質盤對憾迎海的二線盤。拉上補下的話,可能瓏門個價以同質素的迎海單位黎講,瓏門都會只係貴少於10%左右。


但無論點样將兩個盤的因素列出再去秤黎秤去,我地都唔撚可以否認呢家屯門係成個區癲撚晒。除左我之前所提及的西鉄效應之外,瓏門仲夾埋一個西部通道的大陸效應。呢样野,迎海就輸晒。由瓏門出發過關番過對面的南山區,大約都係講緊半個鐘搞掂(連過關)。而由迎海經羅湖番大陸的話,都起碼一粒鐘,呢样野,可以睇到好多大陸人一定會揀瓏門唔揀迎海。所以,一個”一路向西”的概念其實亦慢慢係香港的西線形成。


未來呢幾年,香港我諗都應該可以話係行緊西運—-高鉄,就會係沿住元朗錦上路經金山去到柯屎癲果頭,全程都係向香港的西面而行。港珠澳大程,亦會係將澳門珠海連接香港的西邊。當然,香港政府都搞緊個起動九龍東的計劃,但係大家唔撚好忘記D新的錢,新的資金,都係由北面帶落黎。呢D一個又一個的基建就將會刺激西鉄沿線的經濟。


可能你會話,屌,瓏門真係貴得好撚過份,隔黎屯門市果D都係做緊5000頭之嘛。不過,我又想問下大家知唔知南山區的樓價呢?南山區係深圳前海部份的一個相對有錢的住宅區,果度D樓同環境都算係比起福田同羅湖靚好多,舒服好多。而如果你要買個新的豪宅之類的話,呢家都係做到大約50000蚊人仔一平方米,即係大約6000蚊港幣一呎。呢個價的豪宅係大陸,其實D質素比起新紅雞仲有好撚大的距離,所以有錢果班南山人,佢地可能會覺得黎香港住,比貴多三幾百萬,都仲係好吸引。始終,比貴三幾百萬,就可以住係香港咁豪的屋苑喎,呢样野對一D廠佬或其實大陸的有錢人黎講,真係無乜所謂。


我地的思維,真係唔應該再停留係自己香港再出發。反之,嘗試以大陸人的心態睇香港,可能就會有一個幾唔同的睇法。不過,瓏門呢口價,我自己都真係唔會買,哈哈。但可惜,我怕未來無論再開咩新盤,我都會講多次,我唔會買。無他的,我嫌貴,人地仲覺得平,發展商還是會賺到盡。托頼的係,我都仲有幾層樓頂住,幫補下。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力