機場無人駕駛的啓示(上)

有經常出trip的朋友,應該都對機場瞭如指掌。基本上一講邊個gate,大約你都知點行。而一般40以上的閘口,你都會坐一個無人駕駛去另一邊。今日呢個topic就係我係回港番黎坐無人駕駛的經歷。


由於我都係一個up in the sky的經常飛的人,所以我好清楚番黎的時候坐無人駕駛要快的話,就係要坐車尾。但對於唔係太了解無人駕駛的朋友,我就大約影容一下個環境先。係機場的另一端的二樓,會有一條扶手電梯由車頭的上方一路落到月台。扶手電梯的終點大約就係列車的中段,如果有8隻門計,扶手電梯的起點大約係1,去到終點就係3-4號門左近。而我,當然係好自然會走去7-8號門。


由於我落月台的時候見到仲有1分鐘列車先到,所以我就好悠閒的去7號門等車。而7號門同8號門其實係同一卡車,8號門外面就企左兩個港龍的機司,同埋一個清潔阿嬸。其他之前企係度等車的人,大部份都集中係3,4,5,6號門,呢幾個門都加埋有二三十人不等,而最遠的1,2號門就每個門又有4,5個人左右。係statistic黎講,呢個都算係一個normal distrubution,中間等車的人係佔多數,兩邊的人就少D,不過我車尾果度係明顯最少。


一分鐘後,列車到達月台,我果卡車仍然得等地四個人,而係一路等車的途中,大部份人都係直接去3,4,5,6號,無人願意走太前去到1,2號門,而潛意識D人又唔中意去車尾,因為可能怕會慢左。隨住時間一分一秒過去,仲係扶手電梯落黎的人有兩個反應:


1. 極度輕鬆咁係度按自己的速度落黎,唔會夾硬,反正列車走了下一班會再黎。
2.有好十幾個大陸同胞都突然變左劉翔咁撚样,個個都好似上身咁向月台衝,佢地的目標好明確,唔需要理入邊卡車,總之上到車就OK,所以,大部份呢D劉翔都係衝左上3,4號門。


列車車門除除關上,係綬慢的列車起步中,我見到仲有一部份好悠閒的人仲留係月台,可能係我好清楚成件事點样先最快,突然間我覺得自己睇野都好撚似通透左,點解呢件事,好似今日的樓市咁。


樓市的列車已經開動,有人唔理任何野盡量跳上呢架車,而亦有人選擇租樓,等待下一班列車的來臨。佢地可能係趕唔切上呢架車,又或者係認為呢架車會有故障,因快就會得慢。或許佢地係岩,或許我係錯,但如果計算準確的話,我還是會係最先到達目的地的一群。(待續)


請去like我的facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力