工廈改裝出租是否可解困?

首先講句唔撚好意思先,因為呢幾日出緊trip,D時間唔好咁易控制,希望無Upset到一D日日黎追我blog的粉絲們。


anyway,呢幾日係我唔係香港的時候就有幾單大野搞左出黎,而其中一單就當然係林鄭話容許改變工廈用途出租比人,以解呢家燃眉之急的貴租金啦。我相信好多唔同的Blog都有講過呢件事,但再糾正一點的係,呢件事要統一成幢工廈的業權,先有撚得玩。如果你係只有一個工廈單位的,Sorry,呢件事係唔撚關你事。


初時我聽到呢單野心諗,仆街啦,真係可能會拉低個租金ga喎,不當見到係成幢業權的工廈,我就唔撚驚鳥。首先,我相信所釋放出黎的樓面好有限,主要原因係大部份的工廈的位置都唔係話好理想。港島區的工廈就集中係香港仔同柴灣一帶,九龍就由觀塘殺到去九龍灣新蒲岗,另一邊就係由大角咀到太子,再由長沙灣荔枝角一帶為主。而新界比較多,所以我只會講由葵青一帶到荃灣邊皮,元朗同屯門,粉嶺同沙頭角等等。呢D區你聽落去,真係比較方便的就係九龍果堆。荃灣/葵涌/元朗/屯門搞呢D工廈改建,我諗都唔係有太大的吸引力。當然你話完全無就唔係,但係個市場就可能會窄D。


點解呢?其實老實講住得盪房板間房的人,一係就貪方便,一係就經濟能力差。經濟能力差的,你想收貴D,佢都比唔起啦,咁作為業主的可以點样係佢地身上搾多D錢呢?裝修靚D?服務好D?SORRY,係無可能,因為佢地都無錢。但係政府又玩鳩你一定要符合D防火條例先租得比佢地,通常呢D都一定又要駁下喉搞下牆,用晒D防火物料,咁搞,你估有無人願意駛錢去target呢班人呢?睇黎唔撚會。


好啦,咁得番落黎的客仔就係稍為有錢小小,可以比多三四千蚊的盪房客,佢地一般可能係後生仔女要貪方便又想獨立。呢D友仔最緊要係住得係夠近市區一齊去乜都有。要附合呢個條件,我諗大角咀同旺角太子呢度D工廈都OK,其他個market就會細好多啦。咁即係話如果有人可能掟D錢出黎整靚大角咀旺角太子區的工廈,可能租房出黎5000-7000一間都會有人租ge,而如果你係元朗屯門咁搞,一係就叫價得番3000-4000蚊,一係就唔夠人租,即係得個搞啦。旺角太子大角咀,有幾撚多幢野係一個大業主啊?真係可能十隻手指數撚晒。


成件事個問題係本身工廈target果班客都係D盪房板間房的人,有錢小小好人好姐,都寧願租個太子深水埗單幢單位,好過住工廈啦。基於呢個咁样的情況下,我深信唔會有好多人有興趣駛錢去翻新個工廈租比人囉。反而乜都唔搞可能都租得唔錯。一個唔覺意比領匯收黎做商場,回報就一定比租比人住黎到快靚正啦。


所以我預期呢件事可能都係得政府推,但響應的商人側會好有限,又係得個搞。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力