CYSSD

如果唔係買開樓的人,上面呢個題目可能會以為係一個亂碼,以為我打撚錯字。開宗明義,CYSSD分別係代表兩样野,一样係我地的特首CY,另一個就係SSD,咁就易明好多。今日想講的主要係睇下用"假如我係CY的話",我將會點睇樓市,又會點對待SSD。


作為新一任的特首,佢最主要最主要的目的現階段黎講並唔係為你同我做番D野,亦唔係去做D乜撚样搞好經濟或者同阿爺搞好關係,當然呢D野都要做,但主要的目的,就係”唔好比人拉下馬”,唔係講乜識飛都無用。為左達到呢個唔比人拉下馬的目的,係處理問題上,如果我係佢就盡量低調同埋唔同人硬拼,等時機成熟,站穩陣腳,先會露出真正的孤里尾巴。因此,可以預期佢上任初期一定對一D問題會處理非常謹慎,而房屋問題就當然係關鍵。


係今日呢個咁撚現實的香港,大家都為層樓仆心仆命,所以房屋問題處理得好的話,將會贏盡民心,亦可號令天下。但一旦處理唔好的,幾十萬人會上街輪住問侯佢老媽,亦好大機會係咁弱勢的政府下甘生扯佢落馬,董伯伯已經係一個好例子,所以如果我係CY,我就點都要放自己係一個好安全的位處理房屋問題。點先叫做安全的位處理問題呢?好簡單,就係有咩事我都可以賴人,唔係比人賴鳩我。無事的,就好地地,大家都唔會屌。有事的,就推落人地度,一句關鳩我事就推得一干二淨,咁就係高手啦。


為左達到輸打贏要的理想目的,首先如果我係CY就要出個政策係照顧到每一個香港市民。呢件事都唔係咁易,因為一般出任何政策都係要劃一條線。如出綜援就係要將有收入同無收入的人分開,出居屋就要將有資格同無資格的人分開,而出青年宿舍就係將青年同老年分開咁撚样,總之你一出政策就差唔多係要劃一條線,而一般或一條線就一定會優惠到一D人時,又會得失另一D人。因此,作為CY本身其實好撚難去一刀切的處理房屋問題。


而房屋市場如果要劃條線亦好難,因為本身個市場有好多種切法。有錢的/中產的/窮人的可切;有樓的/無樓的可切;本地的/外來的可切;投資的/自住的可切….種種唔同的切法都會有機會令有D人雙重受惠或雙層打擊。而呢隻狼,佢當然亦唔係一個傻仔,間單D講最直接最明顯可分切的方法,一定係現有既得利益者同未有利益者的切法。因為往往你要搞一D既有利益者,都會有重大的阻力,就如新界丁權之類的問題,你一搞,D人就搞大件事,好話唔好聽,少多火頭少隻鑊,要保住個王座就千奇唔好係太歲頭上動土。


因此,如果我係CY,我一定唔會搞你班業主。點解?好簡單,未買樓的而又有迫切需求的,我諗唔會超過十萬人。但有樓者,或同居於你老豆老母屋企人的人口,無三百萬都有二百萬ga la (私樓+居屋)。如果幾年後一人一票選特首,我老蟹都要你呢幾百萬人的票,好過果十萬人的票la。


但問題係我做得特首,你叫我乜撚都唔做,一間又話我無政積ga la。所以睇下現狀,竟然前朝政苦有條遺留落黎的政策叫SSD。SSD係咩大家都知我亦探討過,一言以敝之,佢有兩個主要功能 ——- 1. 打擊炒家;2. 導致盤源極短缺樓價上升。我深信CY係絕對睇到呢兩點的,而打擊炒家係政治上非常正確,出黎同報紙講野都會大聲D,為左要爭取選票同支持,打擊炒家就絕唔手軟ga la。而樓價上升呢part,我唔估佢有無私人原因啦,但如果堅係上升起碼有幾百萬人會開心啊屌,呢件亦未嘗唔係一件好事。


淡淡睇到呢度就好撚大機會話,喂屌你樓價升得咁急一間一爆咪好撚大穫,輸撚死你班仆街啊因住。係經濟角度上的確有咁的可能,但今日我地係一個政治角度去睇呢件事,所以要從政治角度去考慮,咁即係點撚样啊?好簡單,SSD,得兩個選擇 —- 1. 繼續搞;2. 唔撚要SSD,搞其他野。


好啦,繼續搞的話,係政治層面上我嬴盡道德高地,打撚死你班炒家不知幾好,如果樓市冧的就係上手政府造成,又或者係環球經濟點撚样,總之,可以收到輸打贏要的目的。


如果唔撚繼續SSD,咁又點撚样?好啦,如果比人話你放生炒家,有人開始模貨,政治上唔正確,唔理樓價走勢,實比人啫暈。如果樓價再升,咁CY就係始作俑者。好啦,如果搞其他人出黎個市大跌就仲PK,CY將會同全港幾百萬人為敵,中途比人拉下馬的機會高槍入雲啦。所以從政治的取捨出發,如果取消SSD,市升,我又比人屌屎忽,市跌,我老母同我一齊比人屌屎忽,無論點做都係錯,你估我會唔會同你癲去攞我特首的政治生涯同你去摶啊啦。


所以大家可以預期,SSD好大機會會繼續,CY可能中間會出D招去慢慢指出SSD應該見到咩指標就會可以考慮解除,不過如果我係佢就會叫阿財神同林鄭出黎幫SSD減壓,而我作為CY的話,當然只係會負責公佈D政治正確的野,包括係搵到幾多地啊,起咩青年宿舍啊,起居屋啊….等等。總之,輸打亦要羸要。


作為投資者的你,真係要考慮下買多間細價樓,因為樓價將會繼續比SSD綁架,可能真係高處未算高。


請去like我facebook專頁: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力