極速成交

琴晚個心”羅羅亂”,一再感慨細價樓已經從此不再的時候,感覺自己趕唔上尾班車,就有D唔撚順氣。


其實琴晚己經放低左張cheque比大圍的AA幫我試其中一個盤,我人都係佢地鋪頭,但耐何都未有機會搵到業主,我就唯有繼續自己食自己。番到屋企硬膠膠咁,就打開個28hse係撚咁係度搵盤。我敢講句,28hse上面的100-200萬盤,唔計村屋,我差唔多都打開過黎睇。仲記得有D師兄問我點搵平盤,我可以話比你聽你要好撚得閒去上網搵,又要打去同D agent吹水,先會有機會食到好野。


但經典的是我琴晚諗緊如果大圍沙田真係收鳩皮,咁我仲可以去邊買200萬左右的樓呢。一個一個地方咁睇,又沿住東鉄/西鉄一個一個站咁搵,終於比我發現左一個盤係我覺得好有前景又合理的。而由於我有朋友正準備投身AA界,我一直都係一個支持新人的粉絲,所以我就係我個朋友的facebook講聲我會睇佢果區的樓。點知搞笑的係,係同一時間佢家姐幫佢睇左個facebook msg,又咁撚岩佢家姐又係果區的AA,而最撚岩就係佢睇我個msg就係岩岩接到個業主放盤。


係咁撚岩的情況下,我唯有中午食都唔飯走去搵佢睇下樓啦,一睇….嘩都殘殘的裝喎,咁我就照開個價啦。當然出黎之前我睇過下個估價同埋成交,呢個呎碼呢個呎數可能要210-218左右,咁我呢D想慳厘印的人當然開個200萬樓下的價啦。由於中午放飯時間關係,我諗住如果平的我咪入囉,唔平的我搞黎都無意思。於是,我放低張票同佢講200樓下我會買就走左。


過左大約兩粒鐘,突然做緊野的時候電話一響,個價去到200頭,我計一計數,噫都好OK喎,反正都低市價小小,算啦,一於照go,好過自己晒時間。就咁,係兩三粒鐘內就搞掂左間屋,都咪話唔快。


可能你地會問間屋係邊度,幾錢做,乜乜勿勿,但我亦係故意唔講,始絡只係落左訂,一間有D咩事人定撻皮就唔好啦。不過老實講,間屋係殘裝,我諗都要加番幾皮野上去執執走唔甩。


點都好,唔係話我買左就唱Go Go Go,但係大家真係如果有閒錢,不防去睇下細價盤,呢家真係盲搶樓,可能200萬樓下細價盤唔會再係未來出現。

留言

  1. 隊長五年後四百萬樓都就快沒了,火箭咁升法。

    回覆刪除
  2. 再早D睇到你的POST就好了

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力