狂派與摶派

係變型金剛入面,以柯柏文為首的博派一直同以麥加登為首的狂派對抗,佢地原先都係外星黎的量子機械人,只係因為有唔同的生存宗旨以分裂成兩派。


係香港,80后呢個名詞亦都將一眾X同Y世代(包括我)的人仕一刀切咁形容成廢人,而且亦因為一部份80后的過激行為,形成一個好撚負面的形象。因此,有部份上進,唔怕辛苦,承襲左優良獅子山下拼摶精神的80后就慢慢分裂出黎,因於佢地係職場上只係初出茅廬,而社會又會label佢地為廢人,但佢地都唔撚出聲,繼續摶上位,所以,我暫且命名佢地為--摶派。摶派的領隊唔係柯柏文,亦唔係孫柏文,更加唔係我,因為而家摶派都仲唔係話好團結形成一股力量,所以亦無需要任何的領袖,所以如果你係摶派的一份子,我會以你為榮。


而係80后當中,狂派的出現亦由年紀越細就會越多。即81/82/83的摶派可能相對較多,但到到87/88/89/90或以后,則越來越多狂派。狂派的特色就係佢地係屋企受盡寵愛,從無受過真正的苦,天生出黎好可能係社會為佢地而存在。任何事情唔如意,都只係人地或者係政府的問題。總之,簡單黎講,佢地從來無問題。所以,以呢種生活態度(高登仔們,我唔係講緊i-phone),當佢地投身社會的時候,就會以眼前一個月內會發生的事情作為佢地的將來,如未來一個月耐買唔到樓,佢地就會指責高樓價,政府正仆街,然後就搵阿李永逹求助,或者更激的就聯同社民連上街反政府衝擊政府總部。而如果一個月內佢地升唔到職,呢間公司就係差唔多等於廢的了,我有權請病假,唔番工,hea做,放飛機,蓑甚至突然辭職唔做,反正佢出又唔係出得多人工,D人又kai又on9都唔撚值得我呢D咁撚醒的人留係呢間公司。


實在有太多太多的例子去分化同一世代但唔同想法的人。所以,我澄清,80后唔係一定係狂派,因為當中仲會有好多摶派的有識之仕係度。可惜的係,摶派的勢力亦都會越黎越小,狂派的冒起好可能會成為香港滅亡的關鍵。可能你會話邊有咁誇張?但實際的確狂派會令到香港的競爭力大幅削弱。


隨著我地父母果代慢慢退落黎,X同Y世代將會接力成為新一浪的接班人。可惜的係,無論視野同拼摶精神,係呢一代都慢慢褪色。就簡單以買樓為例,由我地父母的一代係以香港人為主打的樓市,今時今日已經有10-20%比中國的同胞所侵佔,呢個形勢係只會越來越大。對國內的同胞黎講,香港簡直係一個天堂,無論醫療,福利,法治,治安,都非常文明。佢地本身落得黎的都大撚把錢,跟本唔會同你上街搞對抗,倒不如買個君臨天下對住個海訓下旻教好過。係今日,我地已經見到呢個浪湧緊埋黎,一個又一個的單位就咁落入國內的同胞手中。係呢個位,我得強調,我沒有敵視大陸同胞的成份,我只係一個自由市場的粉絲,佢地有能力買,有人賣,完全係市場行為。


但睇到呢度,如果你再諗下呢個浪持續多十年,二十年,又會變成點?狂派的人如果繼續不思進取玩對抗,可以預期有更多的樓會落入國內同胞的手入面,當貨源歸邊後, 價錢就會炒得可以比今日貴十倍以上(唔係誇大,十年呢個係可以發生的),到時就真係無能力再買樓, 你就局住去租佢地的樓。而且,佢地落到黎可能就會做D小生意,而由於狂派花左好撚多時間做D唔等洗的野,而且終日嫌呢样嫌果样,係職場上應該都係一事無成,所以佢地谷住做D低收入的職業,出頭之日更係遙遙無期。


係呢個我之後會再出文談及的”溝淡港人以迎接50年不變的政治任務
“ 下,如果狂派你再唔醒覺做番D有意義的時候,到你老左你可能未必會身處香港去見證香港2047的一刻,因為到時要唔係香港已經再唔係以前的香港,已經比人大幅溝淡。又或者,你可能已經無法係香港再生存,要被迫番深圳/廣州甚至更二三線的城市去住。唯一你剩落黎的,就只有你果三粒星的身份證,同埋你後悔自己枉過一生的遺憾,而摶派就會肩負起日漸消失的獅子山精神,係香港繼續生存落去。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力