我不是財演

呢幾日睇到好多留言,都見到好多巴絲問唔同的問題,所以係個性質未變之前,我想澄清一下,就係我唔係財演。


本身我只係同大家一样搵緊財務出路的人,呢個世界上我好肯定咁講我唔撚係最勁果個,我寫個Blog只係分享一下到目前為止的對買樓投資的心得,並唔表示我係專業定係乜野。所以,可能會有情況你覺得做唔同的野會好D,或者你覺得我好撚柒,或者你覺得我好撚有計,咩都好,我無所謂,但唔好當我係財演。


問問題大家分享下我絕對OK的,畢竟就好似一班朋友坐低食飯傾計,各抒己見,你就當我只係幫手約左個飯局大家上黎傾下計就好了。因為我最怕一間有人見到我D野,話跟左我,之後輸左錢或蝕左錢番黎搵我麻煩就唔好。點解?因為我無撚收你錢,打咁撚多野出黎仲要比人媽媽叉叉的話就唔係幾好 (好彩未有),呢D野做財演實會遇到,所以我唔係財演。


再者,我想講我接觸過幾個財演(名就緊係唔講啦),大部份都係低學歷又低水平,操盤能力極低,輸錢真係輸到屌你老母西都唔知點解仲成日夠膽出書上電台上電視,真係好撚厚面皮。搵食,我明白。但當自己係神果下真係好撚得人驚,所以財演的質素令到我唔想同佢地齊名,所以,我唔係財演。


或者講,某程度上我有D討壓財演,特別係無聊果D。你上電視口upup就易,又係講埋D師奶會覺得你勁的,而D主持人都唔撚知有無分析力的局住又要當佢好撚勁咁,升你又求其搵個借口,跌你又求其搵個原因,屌,多撚如,聽到我發瘟,無料扮四條。財演害人,一個我新識的朋友亦係我地講汲一個自以為財演出書的blogger時候,自爆原來佢跟呢條又唔係係大行做過又唔係讀finance出身的撚样買過股,然後仲輸左20萬。如果你同我講話本身佢自己炒好撚勁,係你跟佢自己跟唔切,算,我無撚野講。問題係大佬啊,你自己炒又輸,仲學人出書?無撚野啊嘛,唔撚好累D無知的大眾啦,所以,我唔係財演。


但如果,如果我有一日係財演的話(當然要有錢收先講啦哈哈),我認為我會做到一样野係其他財演做唔到的,就係我唔知的,我相信我會夠膽講我唔知。因為,我唔想亂UP一D野出黎,有人誤信然後因為我而輸錢。當然,如果就算輸錢都係我的理念下認同的,我都會講出黎,因為,我忠於我的投資理念(如你楂一億貨,但現金得十蚊,咁我叫你減磅就算輸都要,都好撚合理)。


最後,見到有人係討論區問點解我打文一定要寫操口,沾污一篇文章,呢D就係高學歷低水平。首先我好多謝你比你發現我係高學歷,但係我亦可以話比你聽講粗口係我的style,我又唔係收你錢,我中意點撚样講咪點撚样講囉。呢個世界有好多人,有財演打晒呔係電視上面斯斯文文呃鳩你,有教書佬係大學講到振振有詞教你十萬個theory但你無一鳩個theory能係現實生活中用到,亦有我呢D讀過兩年書買過兩年樓去鳩up我自己的故事/睇法,你要真小人定偽君子,隨便你。


香港地有太多人對人地要求就有如白紙,whiter than white,但對自己就無乜所謂,所以我地個政府都無乜人敢做官。所以我可以講明我唔係一個你地認為道德兼備,讀三字經,儒家思想的大聖人。我承認係一個老粗好了。你有你要求,我理Q你感受。 

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力