財技 - 買樓應該用長年期定短年期 (5) 完結篇

係呢一篇我最後只係會再做一個總結,因為其實我用咁多NPV去解釋正利率同負利率的操作,我相信好多人都只係跳過黎睇,又或者對數字係極唔敏感的就只係會想搵到D即食的野,所以呢度只會直出”答案”。如果你想問番,點解,就要去番之前四篇度計數。


其實係第一篇的時候已經有C兄答左應該點玩,我亦老實唔客氣copy & paste係度就算,反正大家都知係點玩,所以多謝Jay Chan師兄的分享好啦。


1. 按息<通脹 —-> 長年期;
2. 按息>通脹 —-> 短年期;
3. 若開始時選左長年期,供供下變左按息>通脹,咁就可以用PARTIAL PAYMENT減少利息支出;
4. 與三相反 —-> 轉按;
但以我有限知識所得,除非通縮,大多時期都係通脹>按息,所以點都係有咁長就有咁長。 

呢一篇我純粹係集百家之大成,因為係第四篇的時侯,wenli亦指出現金流的觀點。


同意筆者的觀點,我個人會加多兩樣嘢,現金流和機會成本。
如果長年期能增加現金流(租金收入-供款),而所增加的收入又能再加大現金流(例如高息股或其他)的話,個人會偏向長年期多點。 



其實都無咩要再補充,呢度讀者水平高,大家都知道個game點玩,所以我係度感謝Jay Chan 同 Wenli分享,等我慳唔少水腳打個完結篇出黎。


Facebook:
http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431




財技 - 買樓應該用長年期定短年期 (1) 
財技 - 買樓應該用長年期定短年期 (2) 
財技 - 買樓應該用長年期定短年期 (3) 
財技 - 買樓應該用長年期定短年期 (4) 

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力