租客錄


做左包租公咁耐,租客真係見唔少,可以話咩人都有,真係大開眼界。


租客A係一個日本歺廳的經理(香港人),初時成日同我講佢乜乜物物,又話識邊個又話點样咁,我可以講有時識講野同埋吹過龍係有分別的,而佢正正就係吹過龍的好例子,所以好多野我都係信一半左右,但唯一我覺得係堅的係佢的食物質素係得的,不過係咪因為佢就難講。


講番租客,本身我唔係好想租比佢,因為佢連比deposit都分左3次先比我,我講堅唔係咁feel comfortable,其實呢样野應該係一個alert,之但係佢又係我最忙的時間出現可了結一件事之餘,又其實同我住得好近我仲可以mon住間屋的情況,所以我都唔怕佢係租霸,而且佢入黎果時勁吹自己係一個好愛干淨的整齊的人,又話自已朝九晚二,呢度只係酒店,所以我聽完都諗住OK。


不過實際係點都一定有出入,干淨黎講我收番間屋的時間都真係只會比65分佢,叫做好在佢無咩大規模的恐怖襲擊,但更大穫的係成屋都係煙味,我開窗吹左3日都散唔到,真係大鬼穫。而佢係搬走之前,成日同我講買樓又話會有幾百萬番黎,之后又話都係唔買住但搬去另一個新盤,其實佢走果時都走得好急,差唔多今日講就聽日走,老實講條數就計唔岩,但你敢唔敢同呢D古古惑惑的人講道理,定係怕佢怕米貴比番訂金佢走?我選擇放佢走好來好去算數,而最后我係信箱度過左兩個月收到財仔的信件,而佢亦改左电話人間蒸發,老實講佢無欠過我1蚊租,真係萬幸。


租客B(s)就係一班大陸人,呢班友仔最爆係可以3個人租,10幾人黎收樓,連阿婆都出動,係咁同我講話我比條鎖匙佢係壞的,所以之前一晚佢黎試開就斷左,話叫我賠番400蚊開鎖費比佢之餘怪我好似呃佢咁,后來我問下問下,先發然原來斷果條匙係佢地係廣洲配然后扭斷,我心諗,屌,你唔好玩我啦。


收樓果日係我人生第一次同租客炒大穫,由12:00約見,佢地十幾人車輪戰咁問問題挑毛病,D野我都認同所以我都盡做,不過其實做到隻狗都無用,我上上下下去買野fix番D电器行到隻狗咁佢地都唔會停,問埋你D問題有90%係多餘,而且a問完b又會問,b問完又到c問,一人一句唔撚停咁,到最后玩到4:30,我忍唔住就同佢地講我話我無本事做你地生意,我話我已經認為呢間屋同我講的野已經足夠你去住,而如果你地再發現任何問題,我而家可以答你我唔會再搞,特別係洗衣機雪櫃微波爐冷氣機全部都係新,有眼見,咁都仲咁多問題唔滿意的話,我只能講我就唔租比你地算了。說完呢句霸氣的說話,全場鴉雀無聲,然后就比埋尾數埋單走人。


租客C就真係經典,但我無太多內容,因為我租比果個人,到我去交樓時,佢老味黎多個人妖一齊住,係,係人妖,女生男相易服果隻。老實講,我好后悔,我亦無能力多望佢的朋友一眼,我用盡最快時間交代問題后,我就離開。Sorry,堅難頂,無內容係因為我只係間屋好短時間,連一句對話都唔想有。


故事太多,不能盡錄,但都係人生的點滴。

留言

  1. 我曾經租比個女仔,大概30歲,外表斯文,租左第二個月已經欠租,最尾好彩快速地收番層樓,扣埋按金佢冇欠我錢,但之後信箱有好多,係好多間不同財仔嘅追數信,而家都好煩。

    最惨係影響埋之後嗰個租客,成日收到信。又話會上門!!

    回覆刪除
  2. 哈哈,中間的分享笑左岀黎,人系甘衰,有反啲霸氣先得,

    回覆刪除
  3. 我試過比四個內地家長車輪戰,要我減價

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力