巨人倒下


一個我一直信守的信念係基本上無野係永恆的,特別係商場上。


令我感慨的係微軟收購左Nokia之后,呢家進行極大規模的清洗同重組的行動,一如之前Google買Motorola一样,玩完一輪就連影都無埋。回想昔日Nokia仲係全球手機一哥,到呢家淪落到比人折骨清洗,巨人都會有倒下的一日,當今日打工的你以為你還高高在上的時候,明日你公司比人買了,你就可能什麼都不是。活生生的例子證明現實就係咁殘酷,所以好多時我面對一D好似高層的人,但又發現原來佢又唔係搵咁多又咁有米可以唔撈,係果塊扮晒pro同有自信的面容下,我不禁會問「哪裡來的無知自信」呢?


如果有人話比你聽係大陸做生意要講"關係",呢一點我唔會否認,但同時關係呢兩個字真係好閪毛飄渺,因為同你有關係的人,佢可以應承你千萬样野,不過都只係響佢在位的時候有效,但大企業的人流tum tum轉,你以為勝券在握之時,佢一下換個人就又洗牌由頭玩過,唔同的人就唔同的處事方式,你想以不變應萬變,有時都幾難。


一朝天子一朝臣,呢句野有時都真係幾岩,特別係今時今日的企業文化,下下都講緊併購,然后美奇名優化,實際係炒人慳錢的商業模式,將企業的冗員楂出利潤,表面上係一件再合適不過的事,所謂適者生存啊嘛。不過副作用就係無論你自己公司,定係客人公司,都如果成日存在呢種不穏定因素,即同你傾開野條友,你預左佢可能三個月半年就會換下一個人,又或者你都唔知自己個屎忽坐唔坐得暖,咁的情況下你仲會認真做野,傻的嗎?


還記得好多人教D后輩睇野要長遠D,老實講我只能認同一半,因為可能時代唔同,老細唔同,上一代人仲講緊人情味,你做野ON99都會保住你;相反呢個世代唔係太講人情味,衰D講句有時真係屌你老味,邊有話同你打成世工呢D咁浪漫的江湖事,如果話有都係我呃狗你摶同情等下個月準時出糧ga姐,好話唔好聽你唔好景都係會郁我ga la,大家出黎搵食,預左係咁ga la,長遠只係一個美麗的傳說,月底出糧先係誠實的謊言。


故此,你話我睇得灰又好,又或者化又好,老老實實我對任何一個客都唔會太投放時間同感情學人講關係,畢竟花天酒地過后,你番公司接左封信就收皮,然后好大機會又此生不相見的話,咁倒不如回到最基本的關係,我做實事你做實事,你要的野我比到你,大家之后番屋企訓教享受下私人時間好過。同客關係好呢D野,係吹比老細睇ga姐,所謂一個客,幾十個contact, d人又團團轉,真係個個人你都做fd,我諗我facebook有成萬人了。


現實都係咁話,連巨人都可以倒下的話,你同我如果真係相信你打工可以長遠投資,係痴人說夢話。目前相對可以長線的野,除了樓就係錢,你有錢的話你可以選擇唔駛去玩呢個花花世界的假遊戲,做番你自己,而相信呢個亦係好多人的目標,亦係財務自由可帶比你的人生。



留言

  1. Good !

    這是最活生生的工人階層思想。

    回覆刪除
  2. 認同!我都唔信乜��洗腦做奴隸理論,比幾多人工最實際

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力