讀者來信服務聲明

Well ,實在有太多的case入黎,已經超過90個case未答,我諗再積落去好快破100個,實在開始感到吃力。


事實上一個人的時間好有限,工作加上寫Blog,再加埋操自己盤之類的野,好難再去處理咁多Case。之前我盡可能兩三日答一個Case,即係100個要大約200-300日,即新send入黎的朋友幾個月后先會等到我答,Well好多人情況有變,答左都可能唔Update了,故此從個人原因同讀者的利益出發黎講,咁样落去無意思。


從實際利益角度出發,自從推出左增值服務后,我再推左一個280蚊的特快優惠,希望真心需要我比意見的人prioritize出黎。老實講,隊長我多280蚊都唔會多忽肉,就算答晒100個都係28000元,Well並非咩大數,其實唔置在。相反,有用過我service的讀者都相當欣賞我比的意見,是會Value我的意見,引發出一個強烈的對比,就係我之前答咁多Case真係多謝都無句,有小小感覺好似老奉咁,但呢家有人比錢仲識講多謝,Well,我覺得咁样我個心理會平衡小小。


簡單的講,睇風水食歺飯都唔止呢個280蚊的價,但如果你認為隊長比的意見幫到你,我深信都唔係一個負擔唔起的數。但如果你認為280蚊都唔值比的話,Good,咁我都廢事答因為你都覺得無用之餘,我亦唔駛浪費時間寫D無人欣賞的野出黎。


講真,如果5年前有人教我點玩,我比1皮野都會去學。呢家基本消費280蚊,真係抵到我都唔識講。點都好,歡迎有興趣攞意見的朋友使用我的Service,以下係相關連接。


財務自由僱問服務





留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力