做個有效率的人


人一日只得24小時,其實有時真係唔係好夠,比你做得多左工作的野,就少左比自己的時間,所以係取捨時間該怎麼編排的同時,我亦有一個好強烈的人生觀,就係我盡可能要所有野都非常efficient。那怕是沒有目的的efficient,但能爭取多一分鐘給自己停下來休息,也是值得。


要做到efficient,當然有D一些原素係令我無論工作上同生活上我都會傾向追求的:


1. Simple & Straight Forward:係工作上也好定係生活上都好,隊長我追求簡單而直接的野,無論係講說話,去一個目的地,或做任何事,我不喜歡太多餘的說話,更不喜歡繞圈的事情。明明能夠10秒講完的野,我好憎人用10分鐘去講。我亦好唔中意睇到D 野係搞到鬼死咁複雜,總之簡單,快同直接係好關鍵。

2. Functional: 工欲善其善,必先利其器,我好憎D野係唔work又或者唔functional的,平時可能未必影響到你的東西你又未必去理,但突然間要用到時先發現係廢L左,我就好憎。試諗下,你本來係繁忙的一日只有半個鐘可以打開电腦上下網,點知一打開你搞左半個鐘就係因為個wifi唔知點解上唔到,即係你浪廢左半個鐘的同時仲多左個task要處理,多多時間都唔夠搞。

3. Pay for time: 小時候無錢就要慳,時間啊等下啊,唔緊要。不過而家人大左,錢又充裕左,有時真係唔等得。食野的話,食貴D唔緊要,最緊要唔駛我等位。總之能夠用多小小錢買到慳時間的,只要價錢合理,我絕對願意花錢慳時間。

4. Zero tolerance: 老實講,你話隊長唔好老脾都係咁話,我對於無謂的人無謂的野我唔會再花時間去容忍同處理。也許人與人之間應該有一定程度的包容,但隊長係工作上對客就要有200%的包容,不過隊長有糧出包左的。生活上,隊長的包容的quota基本上已經耗盡,我無乜時間同興趣去再慢慢解釋,爭論,相討之類的野,話之你認為隊長唔岩,定係隊長認為你唔著,一令我要花時間煩的,我一一選擇唔狗理算,話之你係邊個。

5. Just do it: 隊長係一個唔係好中意開會傾野的人,我認為講多無謂,行動最實際。行動唔代表唔思考亂黎,我也許腦裡面已經有一定程度的思考先會選擇做,因為如果唔可行的野我甚至選擇唔做。但呢家社會太中意討論,講野同開會,到最后其實零progress得個up,晒時間。

6. Trouble no one: 由於我知道時間係寶貴的,盡可能隊長認為自己做到的,我會自己做。我唔識的,如果唔太難,我會去學。如果真係要靠人的,可以的話我比錢人賺,或者好好聲氣請求人地幫手。不過,大部份情況下,隊長都盡可能自己的問題自己處理,唔好煩到人。與此同時,我亦都唔係咁中意人地將人地的責任推比我,特別係我見到本身果個人跟本都無嘗試去做過,就諗都唔諗推比人,呢D行為隊長都幾討厭。


可能以上有D論點比較harsh,但隊長自我認為,我可以係一個好nice的人,但同時我對於一D slow down我的人和物,我會覺得好frustrate。講到尾,一日就係得24個鐘,係忙碌的生活下,如果仲要包容太多太多唔efficient又唔係屬於自己的問題,自私D講真係留得番比自己的時間可謂少之又少。




留言

  1. 隊長你好,

    如果係你另一伴,會唔會對佢要求都咁高?
    通常女性都無乜效率,又唔會咁直接~~~哈哈~~~

    回覆刪除
  2. 做野有冇效率同性別冇關。
    我覺得林鄭做野效率好過好多男性高官囉

    回覆刪除
  3. 原素(錯別字) --> 元素

    回覆刪除
  4. 隊長

    咁你係咪好怕同d豬咁蠢嘅人一齊做野呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. well....人工包左, 一有錢我容忍度高好多.
      不過呢家我都唔講咁多, 我能叫佢地做果D我只叫佢地做, 唔好同我講咁多廢話.

      唔叫得果D我就避, 無謂你磨我, 我磨你.

      刪除
  5. 有見地的隊長, 抵您發!

    回覆刪除
  6. 很有共嗚。

    小女子在大公司工作, 處處充滿辦公室政治。
    唯一比較幸運, 我是部門的負責人, 只需要直接向director負責。

    面對其他部門的阿姐及阿哥, 佢地又要講年資, 又要講輩份, 又要講排位...
    我有時覺得, 其他部門的下屬真係好陰公豬。

    一黎升職無望
    二黎想發圍又怕功高蓋主

    跟著呢種上司, 真係前世...

    我想講既係: 效率好重要!

    其實大家都只不過是打份牛工, 點解唔快手快腳做完收工?
    偏偏又要玩下辦公室政治, 又要玩下權力鬥爭, 又要玩下階級官僚制度...

    好心啦, 咪又係打份牛工, 逗份人工?
    將一生奉獻給老闆係好蠢好蠢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,很好神奇女俠,實情的確如此。

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力