嘥狗氣


相信係你身邊,一定有唔少人成日談及樓市,當中亦一定有好一部份又會話呢家樓價貴,然后等幾時幾時,或跌左幾多幾多就會買樓,而隊長身邊當然亦有不少呢D人,之不過一般隊長我都唔會同佢地拗,而佢地亦唔知隊長身份。


不過,問題的核心係,每個人係一個長遠的時間,對樓市會有一個定調,如你會話我唔知聽日樓價升定跌,但長遠應該會大跌(或者20年係升咁),而對比呢個定調,就係超短線的一個睇法,即一個人會感到"好L快"就會大跌咁。


呢兩個一長一短的睇法,往往就會促成左有一班人,呢一生一世都係度浪費時間,無論你話比佢聽某一個盤幾抵入都好,佢個腦入面就只會諗遲D會再跌多少少,等跌多少少先再入。退后番一步黎睇,就係你可能話,以今日的樓價計,跌20%你就會買樓,不過到到真係跌左20%果日,你就會諗,不等跌到25%先入,跌到25%的時候,你就會諗30%的時候先入,我好懷疑一直咁推論落去,佢地會唔會希望有一日,個業主唔單止free層樓比你,仲要送幾百萬黎說服你買樓?


養成這種心態,可能多多少少從股票市場的操作有關,即係你可以係同一個交易日,你掛低個牌3-5%咁,買唔到貨,第二日見到跌,就又掛低3-5%咁,希望係跌勢下能夠用盡量靠近最低位入市。你如果有咁样的朋友,如果你同佢傾開,佢會話佢唔係貪心,只係想用低D成本,守都守得耐D,賺都賺得深D姐,但可惜往往當股市一反彈就會比支大陽燭你嘆,你掛左幾日都入唔到果隻野,單日就跳高5-8%,然后你就大叫走寶,亦唔會再高追,繼續用你的掛低3-5%的操作去掛牌,到幾個交易日后,你發現原來已經升左10-15%,你就會同人呻苯話自己差小小就入到,真係無運之類。


買樓同股市的其中一個最大唔同的方式,係每件貨都唔一样,每價賣家的心態都唔一样,即係同一時間就算大市跌左20%,但你想買的果個單位,係咪真係肯平20%比你,定係只係15%比你,都係可遇不可求,當然你又會話咁如果佢肯平到20%同大市一样,你就一定會買?可惜,貪心的你又會諗,會唔會等多一等你又平多幾個%比你呢?你會唔會接左火棒呢?總之其實黎黎去去都係一個成日諗住再平D再平D再平D再平D再平D再平D的諗法,永遠都係唔駛旨意買到樓。


點解會講呢样野?主要原因係隊長都有朋友問買樓的事宜,之但係幫佢問到的一個平盤,已經係比大市平左5%左右的野,我認為已經相當吃得過,可惜朋友的心態係話,后市會跌,等再平D再平D先買。當然后市升跌,無人知,不過隊長的心態不嬲都係抱住,有能力就可以諗買,遇到平市價5%的野,理論上已經跌定左5%比你入,要吃的野,既然吃得下,就可以安心去吃,扭扭擰擰咁,唔岩隊長的作風,不過嬴左我又唔會多忽肉,輸左我又唔會賠比你,反正我無得著,所以我搵完你唔岩就算,我唔會話迫你上車的。


不過,我都同佢講左句,我話三年前同你講買,你唔買;一年前同你講買,你又唔買;今日你同我講你明白了長大了,後悔當時無聽我講;而我最后答佢的係,如果呢個平5%的盤你唔吃,好大機會你會同我講多次你會後悔。

留言

  1. 隊長,不如你發表下昨日政府放寬換樓的措施,究竟是好是壞 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沒太大意見因為DSD延長只係有好少部份換樓客受惠。
      個市上落並唔會因為呢個微調有太大影響

      刪除
  2. 我係澳門人,近日見某地產公司放一個車位盤開價235萬,見到一個留言幾值得令人深思,佢話即使每兩日比人抄一次牌(準時交罰款),都要抄足60年先235萬,有D價值已經比人推得過火,反而帶出一些諷刺味道。純粹覺得幾諷刺所以係度分享下,至於樓價價格會否有一天可以住足60年五星級酒店,我就不知道了。自古定律都係合久必分,分久必合,樓價將來會跌,但總會升番上來,然後又會再跌..不停reload..所以隊長的方法的確是不錯的,我也從中學習到不少,可惜現階段還未能負擔得起首期,用樓創造現金流某層面上比股票更堅固,希望自己將來可以踏入樓市。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係澳門人.....十幾年前都有人話我1千蚊租樓一個月, D 樓先幾十萬, 夠我租幾十年啦,
      但現在租金幾千蚊, 樓價幾百萬, 市價就是有人買有人賣, 存在即是合理(至少在當下一刻是合理的).

      刪除
    2. 當然係有價有市才會存在,可能樓的一套與車位的一套不太相同,假設照你說車位租金上升,我想只會令更多人寧願周街泊,因為存在替代品(罰款當租金),相反樓是人住的,除非人們接受到訓街或露宿,否則在沒有替代品的情況下,大致上樓價都會穩步上升。

      刪除
    3. 如果周街泊, 可能唔止兩日抄一次, 甚至有被拖走可能.成本(交罰款)唔止咁少. 所以替代品應該用當時同一停車場車位月租(考慮平均通漲)作比較.

      刪除
  3. 兩日比人抄一次牌,咁點解唔租個車位呢?哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有人兩日比人抄一次,持續60年,咁佢都幾倒楣

      刪除
  4. LOL, 股票市場的操作果段好中, 朋友SARS 後話買樓, 次次都話跌多5%先買 (佢果時可以一筆過比). 到而家, 成日話新界東乜乜樓根本只值一百萬(2006-7年的價), 傻仔先買. 我采狗佢, 幾年前上左車, 佢話左我傻仔半年. 到樓價續升, 佢就話我呢個80後死儲爛儲錢先上到樓. 而家更加閙我對租市樓市知乜. 成日話租市樓市抵跌快跌, 呹係正常...

    回覆刪除
  5. 可能好多人覺得租抵過買,但我認為買樓好大部分是為退休作打算,確保退休後的收入。我常和朋友說,退休後有樓收租一定追到通賬,理由好簡單,樓下茶餐廳加幾多%,我加租既底線就係呢個%,租客覺得多,我會話樓下茶餐廳都加咁多,我都要食早餐架,其實已經好公道。

    回覆刪除
  6. 題外話,請問租金收入大概要交多少税?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你用私人hold , 當埋你個人入息, 咁要減埋你allowance黎計, 不過一個正常打工仔跳晒bar即係你預左硬食17%.
      你唔報就另計.

      刪除
    2. 請問如果用公司hold, 要交多少税? 用公司hold還有其他什麼好處呢?

      刪除
  7. 那是報薪奉税,還是個人入息税?有何不同?
    thanks

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力