小陽春

無出post咁耐, 大家一定等到就黎唔記得有我呢個blog , 真係唔撚好意思. 交代一下, 其實由12月底時, 我就去左新西蘭旅行, 番到黎一月頭工作關係, 呢家又係美國, 過幾日先會番香港, 由於出差好多時都身不由己, 所以無出咁耐blog , 希望大家唔會屌柒我.


點撚样都好, 近期樓市的確多番唔少新氣 , 之前我一直話小陽春會係農曆新年前開始黎料, 呢家睇番都唔係講笑, 過去一個週未買賣大幅上升, 天晉二期帶起成個旺市, 過千萬的豪宅越賣越有, 真係嚇撚死人. 而柒頭皮新盤元朗尚悅都有四十幾宗成交, 算係呢幾個月黎最成功的一個週未, 睇黎呢個市準備復活.


不過不可不提, CY個C政報告準備出台, 主題一定係會講鳩樓市, 因為佢如果連呢part都搞唔掂, 佢真係今年都可以準備下台了. 還記得前排連自由黨的田生都要插佢, 唐英年又出番黎講野, 甚至連忠實粉絲dream bear都話cy廢, 你話比我聽係巧合我就一定唔信, 實情一定係北京都唔撚耐煩CY柒下柒下搞撚亂檔. 所以, 其實我仲係有小小介心, 希望呢條撚样唔好做d柒野又搞鳩亂個樓市.


係今次的小陽春當中, 我個人亦希望我放售中的兩件貨會係我掛的高價中走到. 其中一件, 我見到係我呢段去美國時間的其間, 一個高我十幾廿層的單位已經成左個超高價, 亦間接可以話令我個價變成合理價. 我心諗 , 可能如果我係香港的話, 呢個買家真係可能係買我個單位都未定. 但點都好, 番黎打番比d agent索下咩料先算, 但幾可肯定已經破左頂 , 很是開心.


雖然我人在美國, 但係身邊都收到小小風有身邊的人都在搞買樓的野, 如果你身邊有朋友買樓的話, 我都係講果句, 買就買細價樓, 但呢家點都要買呎價低水左的兩房, 因為與期比280萬-320萬買一房, 點解唔比350萬左右買兩房, 要自住又住耐d , 要放租又好租d, 一房個升幅比班上車撚样局到過左籠.


由於人唔係香港, 番黎先再續寫, 請大家like我的facebook: https://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力