樓市復活爆升?

唔到你唔信,三月十一日時我寫過呢篇點解細價樓硬過碌鐵一文,到今日約莫三個月,好明顯睇到的係呢三個月所有平盤都已經消失晒,連當刻的市價盤都無埋,近日你再睇到沙田中心已經連環破頂至395萬,細價樓的升勢已經開始。


可能你又會話隊長係硬好所以一定支持樓價升,其實又唔係咁講,因為就算呢一刻隊長都仲係覺得未入夠貨,那怕我其實已經無錢再入,不過心裡面都仲想郁心思思做多一兩個換碼的動作,可惜樓市的車已經郁左,我個部署亦可能受影響,估此你如果問隊長想唔想個市升,我會話一半半而已。 客觀的市實告訴我,而家最新的叫價,未計成交的,比起今年年初的低位應該升左一成至成半,而對比三月份的市價亦應該升左5-8%左右,如果呢段時間你有做野的應該感覺好明顯,所以隊長好大機會要係后面的操盤實例叫人買細價樓時要用2.7-2.8M為起步了。


問題係今次呢個升浪究竟係一個可持續的升浪,定係一個短線的反彈現象呢?隊長就偏向認為呢個升浪也許唔會太長,唔會太長的意思又唔好推斷話永遠無得升咁,我的意思係可能大約係一個較為短的時間下,即大約半年至一年就會停一停再繼續高位橫行,原因係始終呢家爆發出黎的係剛性需求所帶動,但呢一堆剛性需求大約都只係marginal果一堆人可能等唔切了終於要下定決心買,但假如價錢又升一格(10%)了,有一部份好marginal的購買力就未必會再行動,樓市又會停一停落黎。


點解咁講,主要原因正正係隊長感受的就可以project到呢家個市係點。目前係三辣招的調控下加上重重的按揭限制,中上價的樓係無乜太大的動力,因此可以認定為今次的浪係有下面的剛性需求所帶起。換句話說,呢家中上價樓的用家都未開始入市,你可以話佢一係就未入,一係就唔入,但同隊長認為一样,個人偏向就係呢家唔會入市,而呢家亦係同投資者的投資角度出發有關。


試諗下一個投資者要入市最緊要係乜?有荀盤都其次,最緊要係呢家個投資環境要令我有水位可賺錢。無得賺或者賺你果小小都食驚風散,入黎做乜野?唔掟貨都偷笑。當然好明顯呢家又唔見到人掟貨,但同時投資者或較有實力的用家,都因為辣招的影響而唔入市,只靠一班實力較次的用家去支持個樓市升幅,最多我相信亦只會將個樓推高一格至格半。個人估計大約三個月至半年后應該就會升定,然后marginal的買家就又買唔到,個市又會企係高位半年一年再儲下D購買力先。


所以,無論你係做好做淡的,都唔駛太過反應大,今年行一行只係反映目前太多太多上車人未上車,之不過一日呢堆上車客唔係大幅增加能力,或者係政府撤招而有利樓市下,隊長認為要形成一個巨大升浪係相當困難的。之不過,如果你認為入夠貨的你,又或者岩岩入左貨而想坐得舒服小小的,也許都可以如你所願的。

留言

  1. 隊長分析得好有道理!!!

    聽人講七月佔中對香港經濟, 以至樓市都會有影響. 隊長點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係睇得咁淡,除非變成一個不可收拾的殘局,但如果平和同理性,又唔係咁大穫姐應該。

      刪除
  2. 如果是咁, 即代表依家供應多, 租金唔會再點升 ? 所以投資回報不吸引 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 供應多?
      租金唔會再升?
      你跳左去邊?

      刪除
  3. 隊長你好, 我估樓上問題係回述 "點解細價樓硬過碌鐵" 一文, 裡面提及多左已獲利者重新投入細價樓市場. 假設現大部份上車盤源被吸納作投資用途, 是否意味細價樓將會多左租盤供應, 而令租金無法再上升以至其回報有可能不再吸引?

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力