讀者來信: 賣樓101

==========================================================
請問隊長,

我同老婆各有一層樓,而家政治環境氣氛唔太好,upside又唔係咁高,所以想賣左一層收租樓,而家五月19日死約完,收緊13500租536尺實用。咁渣打、hsbc、恆生、花旗估價509萬(實尺9531)但中銀估579萬(實尺10822)。

我2021年一月轉按渣打,現在欠渣打六成按揭337萬冇簽出租同意書同埋轉按未夠兩年。請問隊長我應該開咩野定價同埋有咩策略?

==========================================================



喂HELLO.....首先如果以賣樓黎講,隊長必需講,如果我能夠講到包生仔你聽日就賣到樓的,咁我就係神,但很可惜我唔係,所以以下的答案都只係盡量幫你去放大你的賣樓機會小貼士,而賣樓係講求天時地利人和,我地最多可以控制地利同人和,但無得控制天時。


即係咁,而家時勢黎講,成交唔算太多,搵樓的人有但唔係活躍期,所以隊長或任何人點吹都唔會吹到一千幾百個人係買你間屋。然而,目標係要係而家市況下仲有的買家之中,吸引佢地黎睇你層樓買你層樓,係有少少野可以做的。


首先好老實,你放盤賣樓,第一样野就唔好懶,一定要放晒比所有代理行,總之你見到你間屋附近的,唔理大大細細全部放晒,每一間鋪都係機會。千奇唔好比D代理水左話咩獨家,所謂獨家其實真係無乜意義,即係話除非你間野獨家係荀價賣,否則你只係減低你自已對客的曝光率,沒有任何其他好處,所以地利就係利用晒成個地區的代理幫你做野,等佢地知你係賣樓,放盤時可以大大聲聲係間鋪度嗌「Firm賣」,但D 代理知你有幾咁肯定,而唔係落黎鳩fing fing放住先果D,畢竟代理取易不取難,同你傾完價肯定賣,好過同一個傾完又話唔賣的屎忽痕寶寶傾會有多少著數。



放盤Firm賣得黎,仲有一個決定性的關鍵因素,就係價錢。老實講價錢係絕對關鍵,即係你諗下點解D Agent Sell你間屋而唔係Sell其他果一百幾十間先?要突出,就係價錢,即係你夠平就易諗。一講到呢度,就會係鬼唔知阿媽係男人的定律,所以如果你唔夠平,就要等撞客的情況。不過平同貴,我見你寫左估價,但我唔係好肯定你點睇你估價,但對隊長黎講我從來唔睇估價,因為估價真係靠估,亦有好多屋苑長期成交低過估價,所以造就左好多騙徒話教人買樓平估價15-20%,但實際不嬲都係咁,唔駛教都會買到。然而,你呢度隊長我睇左陣成交,我唔肯定你個單位樓層坐向所以其實完全無辦法估值幾錢,而如果隊長無辦法,其實買家都一样,你亦一样,所以我深信你自己都會有一個價錢的感覺幾錢係高幾錢係低,再計埋你自己單位的樓層座向質素,以及內籠狀態,你自已會知幾錢先走,唔駛人比意見,而且無人話比意見表示D乜,你就算而家放700我話你痴線,點知就有個傻佬同你用700買,我亦吹你唔漲,你的任務只係需要一個買家就可以贏。


另一個關鍵原素就係你租緊出去,租出去有個租約個買家就要得番一半的按揭,當然係你可以話交吉賣,但問題係好多人都係中意買樓要睇樓,咁你要諗下第一樣野係你個租客又願唔願意配合開門,而你又係唔係想一路收住租一路賣先?簡單講,放賣就其實有成本,你趕走個租客,放低鎖匙一個月賣唔出的成本就係13500。然而你唔趕走,你又可以諗下代理點樣同點解要Sell一層無得睇的樓? 唯一的原因係平,否則如果唔係無得揀都唔會揀你,即係話你有個租客係度就預左要平少少開價先得,否則就寧願之後等個租客完約收埋先賣。


個人認為如果你要賣的話,都要計下成本同時機,你5月19完約,如果收番層樓又賣得出,可能係上半年都唔會太好價,而且仲要罰息,所以除非你好趕賣,否則隊長認為都唔好急於一時。隊長認為,最好係同個租客傾一傾,大約睇下佢地願唔願意租多幾多月,可能8-9月後先收番層樓,收住租先到年底左右,然後成交埋就計埋銀行的罰息期滿兩年,起碼咁睇落去收租加埋免罰息都差多十皮野起,隨時到時個樓價又硬淨番少少,賺番多少少都係一個好事。


不過最后隊長反而想問的係,真係要賣?


*********************  彩蛋 ********************

 

本文章都有彩蛋,請加入Patreon解鎖

 

*********************************************** 

睇完啦喎,幫幫手請係我facebook Comment / Like / Share啦!

https://www.facebook.com/CaptainHK80

*********************************************** 

隊長Blog價值:

如果你係我呢個Blog,求其比你執到一兩個點子,都起碼慳你一萬幾千,如果你叻的話,隨時幾舊水一年就令你成世受惠,唔好慳果少少錢就賺唔多大錢啊。

所以請大家subscribe我的Patreon,睇埋隊長的買樓秘笈,當請我飲杯咖啡,又幫下你自己,令你可以縱橫樓市,以一個「百萬租金」投資者的心態去睇市,其實相當超值。

仲等咩,拿拿臨去subscribePatreon啦。

*********************************************** 



留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力