2021上車 - 朋友A的故事(中)


及至三月,朋友A又開始積極返,佢又問我買樓的野,然后打比我同我講佢同佢阿姨睇緊將軍澳的居屋問我點睇。居屋,居屋又係另一個隊長唔建議的戰線。佢SENT左D相比我睇,話間屋好靚有裝修,又好大,550萬好似好好咁,咁我問佢點解無啦啦又去睇樓啦,佢就話佢阿媽叫佢去買樓,所以搵左佢阿姨幫手撘上撘搵盤搵到呢度,佢話如果將軍澳果屋兩房全部7球起跳好撚貴,所以就去左睇居屋。隊長於時睇一睇啦,呢個應該係補左地價的居屋,成交都有少少,但同一個單位係1-2月時先510萬,我話師傅呢間野都幾「狼」喎。當然,呢幾個月都升左,不過你要用破頂價買入一間居屋,我自己就真係唔會囉,但如果你係要買都無話絕對錯,之但係同一口價,550,我係你就去得寶淘大篤一間算啦。


故事的發展當然係無買,搵我話去睇樓啦,佢話呢段時間不停都有同代理傾開,有代理就話不如睇下新盤咁話,於是就約左佢睇觀塘的凱匯。「喂你都好有錢喎,又話買5球左右野」隊長我即時答,的確,我未睇最新價單都記得凱匯一房入場費大約1000左右,無1000都900,好似同朋友A個預算都差好L遠下喎。咁朋友A就話啦,其實佢住開都係有會所的樓,叫佢住舊樓可能唔係太中意喎,所以咪去抽新樓,抽唔到咪去睇下凱匯囉,但其實都應該唔會買。咁岩隊長其實前排開車經過觀塘,見到凱匯商場都開左好似幾靚,咁橫掂都係咪去睇下囉當學下野。


凱匯黎講,其實都睇到發展商好比心思去做,會所平台全部都扮晒勁咁,人手又特別多,保安嚴密。入到去就扮晒博物館咁好似有展品咁,又有D書啊果D野扮鬼到好似好有蓋術氣息,的確如果你問我靚唔靚,我會話好L靚。但係,好L靚的背後,對於某些人黎講係生活的品質,但對於市儈的隊長黎講,嘩,管理費一定好L金。睇返發展商公佈,管理費每呎HKD3.98完,新樓黎講唔算過份,但係新樓的隱藏管理費玩法隊長都好明白,睇怕入伙之後,泳池開始動用之時,呢度管理費無起碼5蚊一呎都已經算控制得好好,但個人觀感,呢度隨時5.5 - 6 蚊一呎真係真係唔會覺得驚奇。樓價方面,都如隊長所料,貨尾單位唔會令你失望,一房8球左右起跳,兩房就1000左右起跳,值唔值就見仁見智,唔在我討論之中,有興趣自己去睇,但隊長想講的只係,朋友A當然買唔起啦。


 

睇完食飯大家傾計,朋友A同我講話佢呢期想買返樓的原因,係佢阿媽同佢講,話屋企有舊錢做完定期,覺得息口太低無乜肉食,不如去買層樓保值咁話。對於佢黎講,似乎係一個發現新大陸的angle,但對於大部份的讀者黎講,其實隊長講呢样野都講左十年啦師傅,而且其實隊長由2010年都有同朋友A講,只係佢條天線完全無裝載,但而家佢老母講一句,佢就好始參透左人生意義咁................ ,所以隊長都忍唔住話,其實十年前叫你買都係呢個原因,但過左追唔都唔緊要啦,但就講返舊年你去睇平台果排,我都同你講係黃金買貨時候,你都無把握機會,而呢家你同我講,你今日先再睇,仲問我係咪買樓好時機的話,我真係唔識答你。再者,你話你睇樓,將軍澳兩房7球起跳,但你有無諗下其實舊年你睇平台果時,可能都係6球左右起,差額可能大約1球,我話你做乜野定期有一球的息口啊可以? 而且,你成日都唔上心咁,你好似以為唔買就唔會蝕咁,但套用汪总一句,真係買有成本,唔買都有成本架,你舊年選擇懶懶行唔買,今年升左一球,呢一球本來係你的利潤,而家就係人地的利潤,你的成本啦。


一球一球又一球,一球的概念係乜呢? 簡單講,當你一年儲到200K,一球就係你5年的積蓄,你叻仔少少舊年買就慳左5年,就算你一年儲到30萬,都係等於3年。你可能都未太覺得有幾多,但係我地呢D 80後,全部都向四張野邁進啦,你20出來工作其實就應該計劃去到40的你應該要有一定的成就,但今日的你先開始諗買樓都比起同期的人算遲,但你個衰仔唔係無能力喎,係揀唔做,咁即係過去20年你已經慢左,而舊年比機會你追番3幾年,你又無把握,但其實去到4張野,今日要諗的唔係一層樓,而係你要諗60歲退休的你架啦。你唔好以為好似好遠,20歲時你無為40歲的你計劃,咁40歲的你比多次機會你為60歲的你計劃,你又會點做啊? 無話絕對岩定錯,但係你要明白20歲30歲的你係盛年,你中意搏中意年少輕狂任性都得,但40歲之後步步為營啦,比你一下唔覺得50歲失業,你點搞啊大佬?無得番轉頭架嘛。一輪沉重炮轟之下,佢都好無癮,亦唔似消化得來,但呢一番苦口金言,至少我搵到一次機會講清楚。


食到中段,都講番我話其實朋友A你成日都話自己份工點點點唔穏,但手頭連屋企可以攞到大約200萬出黎,搵大約6萬的佢都係想上車。隊長話其實唔好意為呢舊錢好多,的確叫你儲200萬可能要好多年,但係放係樓市,200萬同6萬收入,真心唔係咩大錢,亦因為佢講到份工幾唔穏,隊長就仍然建議佢去睇下淘大得寶咁啦,咁佢聽完都好似有D同意,於是第二日中午就同佢約去睇九龍灣三寶。


留言

  1. 希望你個friend真係開竅啦
    等睇下集

    回覆刪除
  2. 收租黎講九龍灣三寶真係無得輸

    回覆刪除
  3. 一球一球又一球,一球的概念係乜呢? 簡單講,當你一年儲到200K,一球就係你5年的積蓄,你叻仔少少舊年買就慳左5年,就算你一年儲到30萬,都係等於3年。你可能都未太覺得有幾多,但係我地呢D 80後,全部都向四張野邁進啦,你20出來工作其實就應該計劃去到40的你應該要有一定的成就,但今日的你先開始諗買樓都比起同期的人算遲,但你個衰仔唔係無能力喎,係揀唔做,咁即係過去20年你已經慢左,而舊年比機會你追番3幾年,你又無把握,但其實去到4張野,今日要諗的唔係一層樓,而係你要諗60歲退休的你架啦。你唔好以為好似好遠,20歲時你無為40歲的你計劃,咁40歲的你比多次機會你為60歲的你計劃,你又會點做啊? 無話絕對岩定錯,但係你要明白20歲30歲的你係盛年,你中意搏中意年少輕狂任性都得,但40歲之後步步為營啦,比你一下唔覺得50歲失業,你點搞啊大佬?無得番轉頭架嘛。一輪沉重炮轟之下,佢都好無癮,亦唔似消化得來,但呢一番苦口金言,至少我搵到一次機會講清楚。

    呢段野真係好岩聽。

    回覆刪除
  4. 馬後炮講,而家估價比二三月唔聲唔聲咁升咗3-5%
    希望你朋友有買到

    回覆刪除
  5. 我都遇到好多啲呢得把口話買樓GE人

    回覆刪除
  6. 好想快D聽埋下集大結局

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力