新轉按的不快故事 (二) 之經絡+匯豐


呢個故事係教識左我一樣野就係原來唔得的野就真係唔得,信幾多次都無用。


由阿尖仔匯豐R先生離開去美國exchange,Y小姐其實都有野叫我補,但仍然係順利到不得了,及至今日落筆,係無cut一成,而且offer letter順利送出。講番匯豐,去到5月24日,S先生打比我就當頭第一句劈落黎話要全部減一成,原因係我的application過晒佢地匯豐的deadline一刀切咁話喎,而佢呢個電話係完全串過馬頭古力的態度,甚至我可以話係用趕客的態度,即基本上就你轉就轉,唔L轉就擺L就就咁的閪聲,當然你咁的態度我就即刻著L左。


我問番呢位S先生我話咁你可唔可以話番比我聽我邊一樣野交遲過你地所謂的deadline而你的deadline又係幾時啊? 我話唔該你睇番我同阿R先生的Email,同埋我幾時交form簽名,有無顯示我過左deadline啊? 佢又好串柒柒咁話我呢度就睇唔到你地Email record ga la,但張form就話咩18 (定19號)之類 (<---隊長我都唔記得佢講乜鳩啦),總之佢話睇到的就係你過左啦,咁我就話你起碼都要話番比我聽我邊样野delay你地先得,12號交form,早過個第8輪成個星期,你同事拖左我幾日,電話叫佢打又唔打,打完做果個咩錄音又話要隔一日,拖黎拖去都係你同事你有無問清楚佢先打黎啊,佢就話我咪就係打黎想了解清楚囉,我心諗你老味個西你打黎個客度乜撚準備都無仲好似打黎挑機咁做乜柒野啊?係咪匯豐係公司派化學野你吸,吸到你high撚大左啊? 於是我話唔好晒我時間啦你不如比你manager電話我啦,呢個cut一成你都講唔通又唔準備的,我就唔接受啦,於時佢就話會搵另一位所謂的manager C先生同我再傾就收線。


好啦,我呢家慶撚過火屎,一方面幾隻cut一成借少左成球幾錢已經好影響我後面的安排,仲要比你條匯豐S先生拮到我爆廠,我即時就搵番阿經絡J小姐我問番你經絡又介紹D乜人比我啦?咁J小姐都知小小衰即時就搵番遠在美國的R先生啦,而我掛線後就決定搵因為上次事件而留電話比我的經絡高層L小姐講番呢單野,畢竟又係經絡介紹的,睇下佢有無野幫到手。


點知呢個世界原來係絕望的,你以為上次事件L小姐話有乜野直接搵佢係真咩?少年你太年輕啦,打電話係通的,不過無人接。而由於當時時間係21:30左右,我就當L小姐高層收工唔想理野,我咪唯有留whatsapp比佢啦,點知好野喎,一留無耐就三個voice message都籃剔已讀不回,咁即係表示咩呢?一就係表示我煩膠廢撚事回,二就係一係個電話係錯囉。咁為左唔好錯怪經絡,第二日我就問番J小姐呢個電話係咪L小姐電話,段古佢地應該內部都有phone list挂,但J小姐可能都唔想上面知咁多,於是就擋擋擋話唔係公司(亦唔會幫你搵),而我為左證明係我煩膠定係個電話唔係L小姐,我office hour又打去啦,啦啦啦今次係有人聽,但似係秘書之類,咁我話搵L小姐,佢就話L小姐開緊會,問我邊位,咁我咪留番名係隊長,L小姐知邊位的,留埋電話,但無奈係咩呢?L小姐係無覆過Call,而whatsapp顯示的係我已被封鎖,咁隊長我去到呢個位都無謂再自己搵架黎屌啦,因為呢件事證明左我係煩膠。


所以去到呢一點係咩呢,就係經絡呢邊係已經絕路,唯有又要向番HSBC埋手繼續跟進............待續






留言

  1. 滙豐真係唔知搞乜, 辦乜都好煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔想90幾間銀行, 同埋其實我之前兩次轉匯豐都好OK , 但果D做開mortgage醒目的發L左唔駛做, 呢家新果D....唉

      刪除
  2. 回覆
    1. 我唔想90幾間銀行, 同埋其實我之前兩次轉匯豐都好OK , 但果D做開mortgage醒目的發L左唔駛做, 呢家新果D....唉

      刪除
  3. 隊長唔駛嬲,要揾錢幾時都要煩,正所謂唔辛苦點得世間財。滙豐服務基本令人絕望,醒嘅都走晒去中資行,只有簡單一人一樓按揭才識做,複雜少少case已唔識做,亦唔想做,因驚違規,好似隊長咁多樓,佢地基本唔想接。祝隊長最後能順利解決,不過在新辣招下,轉按只會越嚟越難......

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉埋呢次基本唔駛轉, 之後得4成, 你升多20%先打個和

      刪除
  4. HSXC 係串撚過馬撚的. 根本唔駛用獅子銀行系列, 搵呀爺/跑步好過
    成件事根本唔應該INVOLVE 呢D過氣19國際大行
    你問佢買I KILL U LATER 班19 SALES 就瀨爆你袋底

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫左呢兩篇我可以講應該有用, 呢兩日即有FOLLOW UP
      人就係咁, 正正常常好聲好氣等, 彩你都柒
      要爆seed先開始做野

      刪除
    2. 隊長, 呢D叫做唔DIU 唔鬆化, 大家都明白D所謂19 RM 幾咁廢, SELL 人買保險基金就鬼打咁精神, 搞樓按一PAT屎咁, 分分鍾佢地連買樓流程都未識, 對住呢D"精英", 真係留番啖氣暖下肚

      刪除
  5. 隊長,好心米鬼再用經絡啦,佢羅你個名好簡單咁去食銀行個回佣,我最近用左某地產既referal,佢地回到loan size既0.3%左右比我,仲跟得貼啲,地產人賺錢個格係進取過經絡個啲好多,經絡個啲我用過,一開波refer銀行就快,之后既事就完全跟唔到架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 都聽講過呢間公司, 不過覺得有D伏. 間公司又來歷不明、二黎都唔知會唔會拎你D個人資料賣俾人既.. 我覺得都係搵D出名既放心D

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力