無得救


呢個世界,有一種人,特別係男人佔大多數,就係自以為是的男人。而呢一種人入面,係樓市就會出現兩極化,一就係好清楚自已做緊乜,有計有謀有自知之名,買到樓再仲有可能變變變幾層;另一種就係永遠都買唔到樓,或者係某情況下誤打唔誤撞被迫買樓,而后者通常都會先怨天怨地怨人地,總之問題永遠係人地度,唔會諗其實會唔會係自已的問題,呢D人其實最唔抵幫。


其實呢D自我中心自以為是的人係真係好多,多到可能99.99%的男人都可能係,不過當然有部份係強者啦。但以我所見,其實好多自以為是的人,都係唔聽人講,好多時自已活係自已世界,以自已的一套價值觀去定義世界的一切,包括樓價。而當中,有D人可能用數據,有D人可能只係用感覺,但無論識唔識都好,答案同結果都導致錯的決定,錯的決定又導致更多錯的決定,集中好多錯的決定慢慢就會令一個人輸掉人生,樓就係一個好的例子,平的時候唔買,或者懶鳩醒賣左佢租住等平,到最后就真係變樓奴,輸掉人生。


還記得有個女性朋友問我關於買樓的野,隊長係現實生活其實都熱心幫人,一般朋友黎講,你肯問我肯答,當然我唔係樓神,亦唔稱得上係話咩專家,但就以過來人黎講都叫做有成功經驗,所以都好願意分享同比意見。不過對於呢個女性朋友,係對答過程當中我都知係多餘,一來佢真係唔係好識,二來大家層次唔同,有時佢問A,我答佢A,引申至B,佢已經跟甩左。而且,佢番到去仲有個老公要交代,對於佢老公黎講,一個接近50歲的人,據她說搵到下錢(不過我其實唔覺,Well....唔同層次就係唔同層次),佢老公只會覺得我係一個"細路仔",咁試問一個自已做左50年人的人,會係買樓的議題上聽一個細路仔意見?得啖笑啦, right?


所以,意見我比,不過都係表面野就算,我話你真係有心想知想學的,就番去同你老公傾左先。不過,當然之后都係無乜聲氣啦,但好彩的佢地就係果D個女人想有個家就迫老公買果雙,有個自住樓咁,但係對於收租夢,退休有更大保障,Well,我見到的係越行越遠。但退后一步諗,你識的,就唔會係得一層自住樓啦咁大個人。所以,有時人真係好奇怪,做決定的時候,真係唔一定係睇你識唔識,只係靠自已的感覺同common sense黎行,有時人生就係得咁多,想再多D都無機會,當然如果你收夠籌就無所謂,但如果你"掹掹緊"的話,咁就真係一世。


有時望住我自已部份親戚我都覺得幾好笑,有幾位比較老粗D的長輩,成日係我面前粗聲豪語,好似個世界係大聲就得咁,成日做野完全唔聽人講,基本上active listening = 0。當然我做後輩好識做,反正一年都唔係見好多次,我亦無需要話比你知隊長有幾斤重。之但係睇佢地撇開長輩的身份,臨近退休一唔係就住公屋,一唔係就死慳死抵,一家人財政上都無乜保障,唉,都唔知講咩好。


有時人生就係好得意,唔識的話放低身段去問去學,或者自已花D時間去做下功課,等自已唔好好似個盲毛咁鳩撞,可能可以幫下自已唔駛行咁多冤枉路。就正如呢期收緊按揭,下下D人就話要攞四成,一間又話政府乜乜柒柒,老實講其實真係問下自已個心問題會唔會係自已度啦。香港地人人有書讀,你讀唔好的話人地做醫生律師,你做基層工作,你付出少回報低,冤咩人?如果你老闆欺壓你的,你有又轉唔走搵份好工,香港咁大咁多機會,你無能力走又關人咩事?你信政府幫你增加供應,但又唔睇多D財經新聞同關心下世界時事(或者睇下隊長個Blog :) ),咁你又唔識又蠧,關人咩事?到呢家咩收緊按揭,你又唔做下功課就係度屌,咁L懶又咁L蠧,唔該反省下啦。


老實講,有部份人真係無得救,而呢D人只係識將問題推向人地推向政府,其實只係一個Loser的行為。我覺得值得可憐的,就係真係有時盲目信你等你,因感情而盲L左咁覺得你好有主見好Man的人,呢D女仔輸左青春係一個loser度,就真係慘。


不過,有一種例外的,就係呢家岩岩畢業或仲讀緊書的新一代,因為以上的人係曾經有能力有機會但自已自廢武功。但90后左右的后生仔,隊長就認為很對不起,現時香港的將來,是沒有計劃你們的。要有樓的新一代,如果樓市唔調整,呢個QE的副作用,就係令你地的機會完全抺殺。





留言

  1. 隊長!不用激氣。向來幸福都是自己爭取的!

    回覆刪除
  2. 咪激氣,大把呢啲人。鄧佢地唔抵但無法,一個錯既諗法,令佢地唔忿氣,不服氣,不肯"止蝕", 一相情願咁等跌落去,旁人可點,咪理佢地。係咁易識用"suck cost"既角度諗,一早上左車啦。只好祝佢好運。

    回覆刪除
  3. 咪激氣,大把呢啲人。鄧佢地唔抵但無法,一個錯既諗法,令佢地唔忿氣,不服氣,不肯"止蝕", 一相情願咁等跌落去,旁人可點,咪理佢地。係咁易識用"suck cost"既角度諗,一早上左車啦。只好祝佢好運。

    回覆刪除
  4. 非常認同隊長你的意見~ 尢其係啲咩都懶人咩都屌左先的人, 一味話政府, 又吾知好多係前朝問題 又吾知全球大環境, 好似得香港啲樓貴到HIHI 咁.

    回覆刪除
  5. 惟有自己計劃好了:)不要靠人,靠自己

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力