買樓目標要清晣


好多時候買樓的人都會出現一個問題,就係將幾個目標或要求同一時間加落去買樓的要求,因此個要求慢慢就會變成一個四不像,到時你會發現你買的樓可能每個要求都滿足到小小,但換個角度又可以話每個要求都不能滿足。


最常見的唔夠清晣買樓,就係比如你筆直係300萬,但你又要諗三房,又要諗地區,又要諗校網,又要諗樓層,又要諗自住,但又要諗第時出租等等。可能你會話,以上的要求其實無衝突的?但問題現實話左比你聽,當你條件越多同越高時,你能揀到的樓盤就會收窄,呢D野上開網的你一定明,唔信你試下去open rice搵下食就一定有類似經驗。


當然我又唔敢講話一定搵唔到一層完美價錢完美一切的樓,但呢D野可遇不可求,我只知道一個正常人正常情況下,目標越唔清晣的話就越難搞。所以,要認清目標我一般認為有三部曲:


第一就係認清自己的能力來設定目標,呢样野真係無得講一定係最緊要,我假設你自己最多係得300萬的筆直,咁一層280萬的400呎樓同一層320萬的440呎樓,你自己諗清楚邊样野係最緊要。有時計得太盡,或者你筆直係幾多但銀行又收緊小小,但你又無鬆動走盞位,咁就自己攞黎煩。所以如果筆直能力有限的話,你的目標就一定要好清晣係盡量平就好,你唔好同我講咩大幾十呎見洗D,我當係同一個屋苑無乜古怪野的話,差個40呎放租,租金有時都一样,係平之上又諗埋買黎收租咁就煩。


所以第二样野就係要諗清楚的係自住定收租,但呢個目標係建基於筆直已經唔係問題之上。如果收租係目標的話,你就只考慮能收租的基本條件,即簡單D講你能計到數的情況下去計到最大的回報就好了,因為最終的目標你買黎係做咩呢?就係賺錢之嘛!理論上你無需理佢係咪高層定低層,又或豪裝定普裝,又或交通放唔放便之類。要考慮的就係以目前目標下,呢個屋苑你的目標單位會唔會有人租,有人租又做到幾錢,而你買的時間呢個比較,即租金回報合唔合理就夠。記住,一個好清晣的message係,間屋唔係你住,理論上只要係個屋苑,只要個裝修唔好太過份,睇成交又有一定流通量,你唔好理其他廢話,因為你一定租得出,又一定走得甩,問題只有一個,就係條數合唔合理而已。


而最后一样,就係如果你係諗住自住,咁就成件事複雜好多。因為自住你可以要求幾千萬样野係無法用錢去justify,比如你一定要高層,一定要向海,一定要向南,一定要新裝,一定要第X座之類等等,一般買自住樓都會煩好多。搞下搞下搞左一大輪,終於有一日比你搵到個完美的盤之時,吹L漲原來人地要market +10%先肯賣比你,因為大家都知荀貨難求,而好多時呢下D人又未必會比,因為又覺得自己點解要做傻仔比高咁多。但隊長認為,Well,set左咁多條件的自住樓,好多時就係咁,除非你自己願意係某些方面讓步,否則又係難搞D的。


隊長認為分開三個目標,如果你有呢個修為去睇你自已買的樓,你揀的貨就有機會唔同,而賺錢同住得更開心的機會都提高。不過好多時D人就係混合左三個元素在一起,即又要平,又要投資,但又可能自住,搞完一輪買左件野收租又太靚,自住又嫌細,搞到古L怪怪咁,都唔知想點,而最大穫就係成本高左,總係要交左學費先變醒,錯左先后悔就學費貴了。

留言

  1. 隊長,真係服左你,夠精準,點睇都唔似80后。

    回覆刪除
  2. 呢篇完全中哂我的煩惱!

    回覆刪除
  3. 您好!初阅贵BLOG,获益良多。我总是想把资金(200万)投入到股市中获利,但事与愿违,经常大败。想必还是老老实实的买入单位收租为宜,想请教我现在的情况:本人已在中西区有一实用面积300尺的供完私人住宅(银行估价350万),现在手头有200万现金,刚好同一大厦有一实用面积350尺的住宅放售400万,本大厦的出租率高,以我的单位可以租金1.2万左右。

    请问,现在我是否可以把自己的房子按给银行,借出200万来一次性买入该400万单位。然后把自己的单位出租呢?
    还是以200万做一个20年按揭,可以以我老婆的名义买入避免双重印花税。大概每月10600元。再把自己的单位出租

    回覆刪除
    回覆
    1. 請發郵件到 hkpower1981@yahoo.com.hk ....
      另請參考其他讀者來信把資料詳細附上吧, 謝謝。

      刪除
  4. 你早啲寫呢篇blog睇就好喇, 我可以早啲比屋企人下, 唔洗我咁勞氣!

    回覆刪除
  5. 多謝隊長指點〜

    回覆刪除
  6. 最尾個段都幾中point, 我就試過買左一手新樓放租, 個靚裝修被租客用殘唔在講, 同一個樓盤個個都一收樓就放租, 一齊大量供應,就一齊租得好平, 幾慘。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力