男人的自信來自收入高低?


有朋友曾經問過我呢個問題,就係一個男人的自信是否來自收入高低?我的理解應該係話,收入高低未必一定係自信來源的全部,但收入高低的確會影響到男人的自信心。


幻想一下你身邊的朋友,從畢業時傻更更咁样大家都只係諗住搵份工,到三幾年后大家再重新自我評審,已經不難看出有一部份的同輩已經嶄露頭角。當然,呢D朋友會講野大聲小小(唔係聲音大聲,係口氣大聲),而從消費模式方面就更睇到,因為可能一班人請飯,有時叫貴少少,或叫多少少,佢地都顯得比較豪氣初華,無他的,因為收入多了所以洗錢都豪小小,係別人眼中慢慢就會睇到一份自信的表現。


再者,男性係自然界入面亦有著一種競賽的天性,所謂勝者為王,一個男人如果比其他人更優秀,慢慢就會知道自己的定位,肯定自己的能力,亦因此會對自己充滿信心。你不得不承認,搵得多錢果D人係工作上應該亦都有一定程度話到事,即有人要聽佢支笛,係一個圈子裡面的核心,自信心亦會得到培養。相反,你試下睇下D無乜存在感的朋友,佢地說話就會拖拖拉拉,無乜自信,當然係工作上亦好大機會係咁,慢慢自信心就反而會被衝擊,自卑心反而可能會從長年累月的打擊中形成。


往更高層次出發,假如你係極大企業高層,或者係李超人啊大劉個仔咁,收入(或財富)係根本同一個普通人已經唔同,咁又會點呢?首先,我相信或許各大富豪之間都會有好小的無聊的數字遊戲比較,即你身家有3000億,我有2500億,所以想追過你頭咁的長遠諗法。但先唔談論呢件鬥身家的事情,一個極有錢的人,佢的身家/收入可能係你一世人都搵唔L到,但佢的一個決定,唔敢講話摧毀你一生咁大穫,但多多少少可能對如果打佢工的你影響深遠的話,佢又點會係一個沒自信的人(除左on99的富二代計)。


如果你仲記得我曾經寫過你條命值幾錢呢一篇文的話,你應該知道一個人一生的收入(唔計通漲)大約都係3至4千萬左右,而叻D的咪最多五千萬。當你係一個4千萬的人時,你可能會比3千萬的人更有自信,而當你係5千萬時,你又可能會比4千萬的人有自信,不過,當你一拍落去比如大劉度,佢的身家已經足夠請你一世點足你一世做佢條靚,係一個超級富豪身上佢已經有差唔多等於神的能力,自信呢D野又升華到另一個層次。


不過唔好誤會一點的係自信唔一定等於自大,因為一來自信唔一定來自金錢,而另一方面自信又可以有修養而唔會變成自大,隊長我只係討論收入高低(有無錢)會否令自信提升而已,而你亦可以見到好多所謂的爛仔,三更貧五更富但一样自信心爆棚,有D人就係吹到你啤一聲的。


但講番我地呢D財務自由進發中的人仕,其實亦會將收入高低轉化成你有幾財務自由的程度而變得更有自信。老實講,你試下行出黎同個收入高的朋友傾計,佢可能可以好自信咁同你傾佢的計劃點點點,不過有一個致命傷就係你試下問佢如果無左份工會點?佢可能成個自信的來原會突然無左,因為諗到如果人到中年無左番工,隨時搵唔番個收入,但儲備又唔多,到時就無得咁大口氣咁威,即係你叻極都靠份工。相反,我地呢D財務自由的人,行下行下,就計到自己未來條數係點,到你真真正正有一日完全財務自由,你會發現果種無拘無束的自信才是最真實的。



留言

  1. 從財務自由轉化出來的自信,的確威力不少,十分贊同。

    回覆刪除
  2. 這篇文章塘人感受至深*.*

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問塘人大哥可否分享一下呢?

      刪除
    2. 唔想搞騷擾到隊長個地頭啦^.^
      我係自己個BLOG度有分享

      刪除
  3. 主動與被動收入的最大差別在於,前者與自由成反比,後者與自由成正比。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力