只許基層Lam盡公屋,不許中產資產升值


財爺新一份預算案表明,未來最大塊的資金,將會係要興建20萬個公屋及8萬個居屋,相關的費用支出大約係1000億元,財爺表示目前情況下好容易會有赤字。


如果你係基層公屋戶,請你唔好自high住,因為你住緊的雖然都係公屋,都叫攞左個著數,但其實都唔關你事,因為起出黎果D新公屋,你係無份的,所以問題就延申至,究竟邊個會攞到公屋,而又係邊個比錢去支助了?


20萬個公屋,以呢家的公屋條隊黎計,相信係叫做係有需要的人仕攞的,但有需要的定義即係咩人呢?老實講,我都廢L事再理,我唔想理入面有幾多大學生,入面有幾多大陸新移民,更唔想知道入面有幾多係本身無需要但只係摶大霧的人,因為簡單黎講,邊L個會攞到公屋係唔關我事的,我只係知道我就肯L定攞唔到公屋lam唔L到福利,句號。你話我出心涼薄都好,但我相信公屋條隊入面可能真正有資格又有需要的不足25%的人,其他的如大學生啊,公屋延申公屋的家庭就唔多說了,反正政府開倉,有人諗盡方法去攞,而我就注定無L得攞,呢個就係事實。


不過,我攞唔到公屋又係唔係代表唔關我事先?Hi!原來又唔係喎,主因係好明顯就係我有份埋呢張單。先莫論我交幾錢稅,又或者薪俸稅佔香港整体稅務係幾多,我只知道如果我一心諗住lam盡福利又無我份的時候,自私的諗就當然係睇下有無得慳下稅,有乜補貼有乜退稅之類啦?但而家大拿拿有成千億的缺口,除番香港約300萬打工仔,即係按人頭計每人要孭約33333蚊的數!當然你話香港稅收唔係得薪俸稅,但我指出的係,多多少少我都有份填呢一千億,而如果唔駛孭呢條數的話,我可能有更多的退稅,更多的優惠都未定囉,大佬啊交少幾千蚊買魚蛋食都食到我Lam Lam脷啦。


其實政府而家變身做馬會搞個幸運大抽獎比公屋基層,我本身係無異議的,因為有一部份人真係要幫,但問題係如果你公司玩抽獎人人開心,都會係屈D大粒佬老細去捐錢抽,又或者東華捐錢,都搵D總理黎搞啦,我連一首「從不喜歡孤單一個」都無得唱,但你就係我呢D中間的人身上攞幾皮野去救濟基層,我個心就點都唔鋸囉,換轉係你,叫你行出街無啦啦攞3皮野,攞舊50個人后就派間屋比后面有條唔知咩料的阿毛,你鋸唔鋸先?


從另一個角度睇,如果我搵到錢,我比多D稅又有乜所謂。如我呢家買多兩層樓,我每層執50萬,交番10萬8萬厘印比你,天經地義,你政府攞去救災又好,扶貧又好,定係比市民觀音借富都好,我無L所謂。但係呢家你係咁出辣招,搞到個市無成交,我已經勒緊褲頭,除時比你一個唔覺意打殘個市我就陪埋副身家去救自己,而你仲要打劫我去扶貧?。呢種只許基層Lam盡公屋,不許中產資產升值的態度,Hi auntie我真係覺得好L滖


其實要解決個赤字,駛L咁煩咩。你試下放番個辣招,我相信印花稅收入今年馬上大回升,到時你收番幾百億稅番黎,你中意起幾多公屋我地都唔會理你。但而家,政策傾斜到你自己賴屎都唔掂,都要救基層,殺中層,孭住赤字,繼賣無視,呢個政府同亞視又有乜分別?都係高登仔果句,執柒左佢算啦。


留言

  1. 反對政府,閙完就算,其實有冇更可行方案呢? 香港政策,自97 後真係五十年不變,無隨時代而有大更新,乜Q居屋公屋基建理財稅收移民政策,同三十年前無分別,呢點先死得人。

    回覆刪除
  2. 我只有2個字給隊長你: 知己

    回覆刪除
  3. 五個字:心灰意冷。香港人走去洗盤或落地盤做野,都無可能申請到公屋。 諗下我地的錢落左去咩人度。 最後四個字作結: till la *

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力